W Polsce najpopularniejszymi kategoriami podczas Black Week były urządzenia Amazon (Kindle i Echo), zabawki, artykuły drogeryjne i narzędzia do renowacji domu.
Tegoroczny Black Week był organizowany na amazon.pl po raz pierwszy, a w ramach Amazon Prime klienci otrzymywali szybką i darmową dostawę milionów produktów.
Do najpopularniejszych kategorii wybieranych przez klientów w tym czasie należały urządzenia Amazon (Kindle i Echo), zabawki, artykuły drogeryjne i narzędzia do renowacji domu.
Jeśli chodzi o konkretne produkty, najlepiej sprzedawały się urządzenia Amazon – Kindle i Echo, laser liniowy Bosch Atino, Philips Multigroom series 7000 14 w 1, klasyczna gra Jenga z drewnianymi klockami Hasbro oraz tabletki do zmywarki Somat Gold.
Ponad 200 mln produktów w ofercie
Sprawna obsługa zamówień podczas sezonu świątecznego, jak i w całym roku, nie byłaby możliwa bez pracowników, partnerów logistycznych oraz prawie dwóch milionów MŚP należących do sieci niezależnych partnerów handlowych na całym świecie, którzy niezmiennie zapewniają klientom najlepsze doświadczenia zakupowe.
Amazon działa w Polsce od 2014 roku i zainwestował tu ponad 12 mld zł. Serwis Amazon.pl wystartował 2 marca 2021 roku. Jego klienci mogą robić zakupy w przystępnych cenach, wybierając z katalogu ponad 200 milionów produktów w ponad 30 kategoriach.