Media Expert realizuje plany związane z uruchomieniem sprzedaży w lokalizacjach, w których dotychczas działalność handlową prowadziła marka Norauto.
Otwarcie kolejnego elektromarketu w Warszawie oznacza, że Media Expert skutecznie włączyła do swojej sieci handlowej już 11 z 26 przejętych od Norauto obiektów. Kolejne trzy lokalizacje, w Warszawie i Piasecznie, oddane zostaną do użytku klientów w I kwartale przyszłego roku.
Miejsca z dużym potencjałem
Łączna powierzchnia brutto elektromarketów, które sieć uruchomiła w dotychczasowych lokalizacjach Norauto wynosi niemal 11,5 tys. mkw.
– Proces włączania przejętych od Norauto obiektów przebiega zgodnie z planem, jesteśmy zadowoleni z postępu prac i zainteresowania klientów naszą ofertą w nowych lokalizacjach. To miejsca z dużym potencjałem handlowym, wolnostojące, zapewniające wygodny dojazd i możliwość bezproblemowego zaparkowania auta. Ten standard jest dla nas szczególnie interesujący. Nie ukrywam, że chcemy się wciąż rozwijać w wielu miejscach w Polsce i stale sondujemy możliwość przejmowania obiektów o podobnych walorach i funkcjonalności – mówi Michał Mystkowski, rzecznik prasowy Media Expert.