W Galerii Jurajskiej w Częstochowie została otwarta pierwsza kawiarnia So Coffee w nowej odsłonie — z odświeżonym logotypem i nowoczesną architekturą wnętrza. Właścicielem sieci So Coffee jest spółka Lagardère Travel Retail.
– Nowe So Coffee, które właśnie zostało otwarte w Częstochowie, to symbol rozwoju marki i podążania za trendami i potrzebami Gości. W kolejnym roku zaplanowane są kolejne rebrandingi kawiarni w wybranych miastach w Polsce – mówi Maciej Gajewski, Dyrektor Zarządzający Foodservice.
Nowa identyfikacja wizualna marki — odświeżone logo oraz nowe hasło „We follow your tastes” to przełożenie komunikacyjne globalnego pozycjonowania marki „world place, local taste”.
Odmienione wnętrza nowego So Coffee
Znakiem rozpoznawczym stały się pastelowe kolory i szlachetne ekologiczne materiały (drewno, metal, kamień), a to wszystko we współpracy z polskimi producentami mebli Paged oraz Noti, a także producentem oświetlenia Kaspa. Istotnym elementem wystroju jest także zielona ściana z neonem, która nadaje miejscu wyjątkowy klimat.
Dzięki specjalnie wydzielonym przestrzeniom dla osób, które poszukują intymności, punkty So Coffee stają się miejscem idealnym do pracy, nauki czy chwili wytchnienia. W kawiarni znajduje się także kącik dla dzieci, zaprojektowany tak, aby spełnić oczekiwania najmłodszych Gości.
W kawiarni w Galerii Jurajskiej znajdziemy także udogodnienia dla osób niepełnosprawnych — stolik dopasowany wysokością do wózków inwalidzkich, oznaczony specjalnym piktogramem, a także uchwyty na kule oraz przywoływacze, które za pomocą naciśnięcia odpowiedniego przycisku proszą obsługę o podejście do stolika.
Centralną część kawiarni stanowi duży stół socjalny, w charakterystycznym kształcie pierwszych liter nazwy marki SC, który umożliwia spotkania w większej grupie lub wypicie kawy w towarzystwie innych Gości.