W październiku do grona najemców Manufaktury dołączyła nowa marka – eobuwie.pl otwierając tym samym pierwszy butik w regionie łódzkim. Koncept, który prężnie funkcjonuje w sieci, stawia teraz na rozwój sklepów retailowych. Jak się okazuje – lokalizacja nie jest przypadkowa. Topowa marka online, tworząc swój pierwszy butik stacjonarny właśnie w Manufakturze – wizytówce Łodzi, stawia odważny krok w ekspansji poza światem e-commerce. Lokalizacja w Manufakturze daje jej najlepsze możliwości rozwoju i rozpoznawalność wśród Gości słynnego kompleksu.
Łódzka Manufaktura niezmiennie swoją ofertą ściąga najbardziej popularne firmy. Tak było również w przypadku marki eobuwie.pl, która w październiku otworzyła swój pierwszy butik w regionie. Choć Goście odwiedzający Manufakturę mają szeroki zakres wyboru obuwia – od sportstyle’owego i technicznego po typowo modowe, to dzięki nowej marce mogą skorzystać z wielu udogodnień. Jakich? Między innymi w sklepie można indywidualnie dobrać rozmiar obuwia (z ponad 177 tysięcy modeli butów) idealnie dopasowanego do stopy. Jest to możliwe dzięki wykorzystaniu nowinek technologicznych, tj. aplikacja esizme.pl, czyli skanu 3D.
Nowinki technologiczne w salonach eobuwie.pl
– Poza tym na miejscu klienci przy pomocy tabletów będą mogli przeglądać kompletną ofertę online – podkreśla Konrad Jezierski, dyrektor ds. retail eobuwie.pl S.A. Goście Manufaktury uzyskają zatem możliwość skorzystania z kolejnego przywileju. Jeżeli wymarzone buty nie będą dostępne w butiku stacjonarnym, to mogą zamówić je online lub w aplikacji mobilnej a następnie… przymierzyć obuwie na miejscu w Manufakturze.
Obecność topowej marki obuwniczej w Manufakturze to ukłon w stronę Gości ceniących sobie nie tylko wygodę, ale także tych z zamiłowaniem do najnowszych trendów i mody. Mix marek dostępnych w salonie eobuwie.pl pozwala dobrać, a przede wszystkim przymierzyć modele butów, które ciężko zlokalizować w standardowych sklepach sieciowych z obuwiem. – Nowy koncept idealnie wpisuje się w odświeżony image Manufaktury, która stawia na innowacyjność i digitalizację – dodaje Monika Długosz-Łempicka, dyrektorka marketingu Manufaktury.
Butik marki zlokalizowany jest na poziomie 0, w pobliżu marketu budowlanego Leroy Merlin oraz Machinarium – placu zabaw dla dzieci.