Spółka odzieżowa C&A prowadzi proces modernizacji sieci sklepów w Europie. Wśród salonów, które zyskają nowy wystrój, logo i elewacje, są lokalizacje w Polsce. Do końca lutego firma planuje zakończyć modernizację ponad 400 sklepów, a kolejne 350 będzie sukcesywnie modernizowanych.
Na fasadzie zmodernizowanych sklepów uwagę przykuwa nowe logo C&A o eleganckim i nowoczesnym wyglądzie. Wewnątrz salonów nowe elementy identyfikacji wizualnej tworzą świeży wygląd, prezentując C&A jako nowoczesną, integracyjną markę. Stałym elementem designu są komunikaty podkreślające ekologiczny charakter C&A. Zwracają one uwagę klientów na szeroką ofertę odzieży przyjaznej dla środowiska oraz na szeroko pojęte działania C&A na rzecz zrównoważonego rozwoju.
Omnichannelowa strategia spółki
– Zmodernizowane sklepy są czymś więcej niż tylko miejscem zakupów. Chcemy, aby odwiedzający nas goście dobrze się bawili i czuli się zainspirowani do spędzenia w nich czasu – powiedział Eric Brenninkmeijer, Chief Clusters/Countries Officer w C&A.
Spółka bardzo mocno inwestuje w rozwiązania Click&Collect, darmowe Wi-Fi i kody QR na metkach. Takie działania są elementem wdrażania strategii wielokanałowej sprzedaży, która umożliwia klientom sprawne zakupy zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i w sklepie internetowym.
C&A jest jednym z wiodących europejskich detalistów, z prawie 1,4 tys. sklepami w 18 krajach Europy i zatrudniającym około 24 000 pracowników. Każdego dnia C&A wita miliony odwiedzających w swoich sklepach i Internecie w Europie, oferując wysokiej jakości, trwałe ubrania w przystępnych cenach dla całej rodziny. Więcej informacji można znaleźć na stronie internetowej: www.c-a.com