Mayland poinformował o podpisaniu umowy z kolejnym najemcą w Nowym Forcie Wola. Sieć Zdrofit będzie obecna na dwóch poziomach odnowionego centrum – zajmując łączną powierzchnię 1185 mkw. Otwarcie zmodernizowanego centrum handlowego w Warszawie, przy ulicy Połczyńskiej zaplanowana na 2022 r.
Prace nad komercjalizacją obiektu wyraźnie przyspieszyły w ostatnich tygodniach. W połowie października Mayland poinformował, że głównym operatorem spożywczym obiektu zostanie Kaufland, który wynajmie ponad 3 tys. mkw.
– Fort Wola ma być centrum, które swoją ofertę kieruje zwłaszcza do okolicznych mieszkańców i osób, które pracują w pobliżu. Dzięki swojej doskonałej lokazlizacji w najdynamiczniej rozwijającej się dzielnicy biznesowej w Polsce, oferuje najemcom dostęp do ponad 60 tys. osób pracujących lub mieszkających w najbliższej okolicy. Zdrofit ma bardzo silną pozycję w Warszawie i doskonałe wyczucie w zakresie lokalizacji. Wierzymy, że nasza współpraca przyczyni się do wzmocnienia zarówno naszego partnera, jak i samego odświeżonego Fortu Wola. – mówi Grzegorz Latała, dyrektor ds. komercjalizacji i członek zarządu Mayland Real Estate, dewelopera będącego właścicielem obiektu.
Trwa modernizacja warszawskiego Fortu Wola
Obecnie w Nowym Forcie Wola trwają intensywne prace modernizacyjne. Celem jest przekształceniem istniejącego centrum handlowego I generacji w wygodne miejsce codziennych zakupów. Trwają również intensywne negocjacje z kolejnymi podmiotami, które chcą swoje placówki otworzyć w ramach odświeżonego obiektu.
– Zainteresowanie potencjalnych najemców jest duże. Trwają kolejne rozmowy i już wkrótce powinniśmy poinformować o kolejnych umowach. Co nas szczególnie cieszy – powracają do nas również firmy, które były obecne w poprzedniej odsłonie obiektu, które znają i cenią sobie tą lokalizację – dodaje Grzegorz Latała.
Właściciel obiektu – firma Mayland Real Estate zakłada, że Nowy Fort Wola będzie centrum przede wszystkim dla klientów z najbliższej okolicy, co jest związane z bardzo dużym potencjałem centrum w tzw. „strefie 5 minut”.
Według danych PRCH Daily Footfall Index We wrześniu 2021 roku odświeżalność centrów handlowych osiągnęła 109 proc. w porównaniu z analogicznym miesiącem w 2020 roku.