Spółka Intersport, prowadząca sieć specjalistycznych sklepów sportowych, podpisała umowę najmu lokalu w centrum handlowym Focus Mall Zielona Góra. Przejęcie lokalu nastąpi w styczniu 2022 roku, a otwarcie sklepu marki dla klientów planowane jest w pierwszym kwartale 2022 roku.
Umowa została zawarta na okres 6 lat od dnia przekazania lokalu, z możliwością przedłużenia na kolejny okres. Pozostałe warunki na jakich została zawarta umowa nie odbiegają od powszechnie stosowanych na rynku.
Spektakularny wynik finansowy
Rozwój i optymalizacja sprzedaży online, zmiana polityki cenowej o 180 stopni oraz budowa nowych zespołów w organizacji – to najważniejsze decyzje nowego zarządu Intersport S.A, które pozwoliły osiągnąć dobre wynik finansowy w I półroczu roku obrotowego 2021/2022.
Spółka po raz pierwszy od 5 lat osiągnęła zysk, który plasuje się na poziomie 623 tys. zł. Co więcej, przychody spółki ze sprzedaży netto wyniosły 106,5 mln zł – oznacza to wzrost od początku kwietnia br. do końca września br. o 30 proc. Wypracowana marża osiągnęła wynik 35,6 mln zł, co świadczy o zanotowanym wzroście o 51,1 proc. w stosunku do analogicznego okresu w ubiegłym roku. To najlepszy wynik finansowy firmy od blisko dekady.
35 sklepów Intersport sklepów w Polsce
Intersport Polska S.A. to sieć specjalistycznych sklepów sportowych z markową odzieżą, obuwiem i sprzętem. Większość oferty stanowi asortyment największych światowych marek takich jak: Nike, Adidas, Under Armour, Reebok, Salomon, The North Face, Viking, Uvex, 4F. Kolekcja wzbogacana jest markami uzupełniającymi oraz markami własnymi Intersport takimi jak: McKinley, Pro Touch, Energetics, Fire Fly, Tecno Pro. Sezonowo uruchamiany jest profesjonalny serwis: narciarski i rowerowy.
Spółka prowadzi obecnie sprzedaż w 35 sklepach zlokalizowanych w wiodących centrach handlowych największych miast Polski. Spółka jest wyłącznym w Polsce partnerem biznesowym Grupy Intersport która posiada łącznie 5.421 punktów sprzedaży w 57 krajach na pięciu kontynentach.