Firma Lidl kontynuuje inwestycje w rozwój sieci sklepów w Polsce, mając na uwadze troskę o środowisko oraz dbając o łatwy dostęp do produktów dla swoich klientów. 28 października Lidl powiększył swoje portfolio obiektów aż o cztery nowe sklepy.
Nowe sklepy Lidl znajdują się w Bydgoszczy, przy ul. Wojska Polskiego 21, Kielcach, przy ul. Szajnowica-Iwanowicza 23, Gdyni, przy ul. Rdestowej 55 oraz w Rokietnicy, przy ul. Szkolnej 15,. Palcówka w Bydgoszczy ma powierzchnię sali sprzedaży wynoszącą ok. 1230 mkw., natomiast w pozostałych sklepach wynosi ona ok. 1,3 tys. mkw. Wszystkie sklepy udostępniają dla zmotoryzowanych klientów miejsca parkingowe.
– Każdy kolejny sklep Lidl to dla nas ogromny sukces. Cieszymy się, że możemy zaproponować mieszkańcom szeroką ofertę naszych produktów. Jednocześnie, by ułatwić planowanie codziennych zakupów rozwijamy aplikację Lidl Plus ułatwiającą zarządzanie domowym budżetem, oferującą liczne promocje i rabaty, dostęp do gazetek produktowych oraz wydłużoną możliwość zwrotów przy zakupie artykułów przemysłowych. Korzystając z aplikacji, klienci mają również możliwość dokonywania wygodnej płatności mobilnej za sprawą Lidl Pay – podsumowuje Aleksandra Robaszkiewicz, Head of Corporate Communications and CSR, Lidl Polska.
Lidl stawia na eko rozwiązania
Firma Lidl Polska rozwija sieć sklepów, mając na uwadze troskę o środowisko oraz dbając o rozwiązania zwiększające komfort robienia codziennych zakupów. Dlatego w nowych placówkach wykorzystano ekologiczne rozwiązania m.in.: instalację ogrzewania wykonaną w oparciu o gruntowe pompy ciepła, odzysk ciepła z urządzeń chłodniczych czy energooszczędne oświetlenie LED. Te rozwiązania mają za zadanie zwiększenie efektywności energetycznej obiektów, uczynienie ich energooszczędnymi, co w konsekwencji przyczynia się do ochrony środowiska naturalnego.
Lidl Polska należy do międzynarodowej grupy przedsiębiorstw Lidl, w której skład wchodzą niezależne spółki prowadzące aktywną działalność na terenie całej Europy. Historia sieci Lidl sięga lat 30. XX wieku, a pierwsze sieci pod szyldem tej marki powstały w Niemczech w latach 70. XX wieku. Obecnie w 30 krajach funkcjonuje około 11.550 sklepów Lidl, a w Polsce około 760.