Do sprzedaży CCC trafiła właśnie kolekcja kapsułowa zaprojektowana przez studentkę Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi. To efekt konkursu „Zaprojektuj kolekcję dla CCC”, którego pierwsza edycja odbyła się wiosną tego roku. Jedną z jego laureatek jest Joanna Wilczyńska, która stworzyła wyjątkową kolekcję kapsułową dla marki Lasocki. Jest ona dostępna w sprzedaży zarówno w sklepach stacjonarnych CCC, jak i online.
– Przed studentami biorącymi udział w konkursie postawiliśmy nie lada wyzwanie. Zależało nam, aby projekty były nie tylko modne i zgodne z obowiązującymi trendami, ale także komfortowe w noszeniu. Wszystkie te elementy zawiera nagrodzona kapsuła dla marki Lasocki. Co więcej, projekt ten wykorzystuje materiały z recyklingu, co wpisuje się w nasze podejście biznesowe. Tym bardziej cieszymy się, że mogliśmy te kolekcje wprowadzić do sprzedaży. Mam nadzieję, że przypadnie ona do gustu klientom tak bardzo jak nam – mówi Valeriya Musina, Dyrektor Kreatywny Grupy CCC.
Kolejne odsłony konkursu w przygotowaniu
Konkurs „Zaprojektuj kolekcję dla CCC” został skierowany do studentów z uczelni artystycznych. Jego celem jest wyłonienie młodych talentów – osób, projektujących obuwie, torebki i akcesoria. W tym roku zadaniem studentów było przygotowanie projektu kolekcji kapsułowej zgodnie z dwoma tematami przewodnimi: „Be Fashion – Be Trendy – Be Eco” lub „Moda w świecie post-pandemic”.
W 2021 r. CCC zrealizowało trzy edycje konkursu – we współpracy wrocławską Akademią Sztuk Pięknych, radomskim Wydziałem Sztuki Uniwersytetu Technologiczno-Humanistycznego oraz łódzką ASP. Spośród wszystkich nagrodzonych prac, firma wybrała jedną kapsułę, którą wprowadziła do sprzedaży. Kolekcję autorstwa studentki łódzkiej ASP Joanny Wilczyńskiej można kupić zarówno w sklepach stacjonarnych CCC, jak i online.
Grupa CCC planuje zrealizować kolejne edycje konkursu w 2022 r. – To nie koniec naszej współpracy z młodymi projektantami. Wkrótce ruszymy z kolejnymi odsłonami konkursu. Chcielibyśmy, żeby pomysły najlepszych znowu znalazły urzeczywistnienie w wyprodukowanych kolekcjach – mówi Valeriya Musina.
CCC S.A. jest jedną z największych europejskich spółek w segmencie obuwia. Grupa posiada ok. 90 platform e-commerce i prawie 1000 sklepów w 29 krajach pod markami CCC, eobuwie.pl, Modivo i DeeZee. Od maja 2021 r. Spółka poprzez sieć sklepów HalfPrice rozwija sprzedaż również w segmencie off-price. CCC S.A. jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie od 2004 roku.