W 2017 roku Zalando Lounge zostało uruchomione w Polsce, która stała się drugim największym rynkiem dla tego klubu zakupowego. Zalando Lounge jest obecne na 14 europejskich rynkach, a w 2020 roku jego GMV po raz pierwszy przekroczyło 1 miliard euro.
– Chociaż Zalando Lounge odnotowuje naprawdę silne wzrosty, wciąż pozostaje trochę ukrytą tajemnicą, którą teraz zaczynamy aktywniej dzielić się z konsumentami. Poprzez naszą pierwszą kampanię chcemy zaprezentować Lounge i spozycjonować się jako główne miejsce w Europie do dokonywania zakupów modowych w obniżonych cenach, otwierając drzwi do ekscytujących modowych doświadczeń dla świadomych stylu klientów, każdego dnia i w każdym miejscu – komentuje Lisa Miczaika, Wiceprezes Zalando Lounge ds. Rynków i Sprzedaży.
Zintegrowana akcja marketingowa
Klub zakupowy Zalando Lounge rozpoczyna swoją pierwszą zintegrowaną kampanię marketingową 360º w Polsce, Niemczech, Francji, Szwecji, Danii, Finlandii oraz Hiszpanii. Hasło kampanii „Explore mode ON” zachęca do odkrywania ekscytujących okazji modowych, które czekają w Zalando Lounge każdego dnia.
Kampania będzie realizowana między 24 października a 21 listopada w takich kanałach jak: telewizja, (D)OOH, social media oraz interaktywny landing page. Kampanii towarzyszą współprace z właściwymi dla danego rynku influencerami, takimi jak na przykład Alexmandostyle.