S’portofino, unikatowy koncept umiejętnie łączący w swojej ofercie sport i modę premium, 20 października otworzył swój najnowszy salon w krakowskiej Bonarce. To nowe miejsce dla pasjonatów aktywnego trybu życia, dla których, oprócz komfortu i jakości, znaczenie ma także niepowtarzalny styl.
Dynamicznie rozwijający się multibrand z ponad 100 markami premium w portfolio, 6 sklepami stacjonarnymi w największych miastach w Polsce oraz e-commerce działającym na 8 rynkach europejskich, w Bonarce ulokował się na poziomie 0. W salonie o powierzchni 300 mkw. klienci znajdą wyjątkowe propozycje nie tylko do różnego rodzaju aktywności, lecz także na co dzień.
Marka z produktami sport & leisure
– Konsekwentnie budujemy w Bonarce portfolio prestiżowych marek. Jest to jedno z naszych założeń strategicznych dla tego obiektu. S’portofino doskonale wpisuje się w ten plan i pod jednym szyldem oferuje klientom topowe produkty w kategorii sport & leisure. To ważny dla nas segment, gdyż posiada on duży potencjał wzrostowy na całym świecie – komentuje Justyna Bartosz, Retail Asset Manager NEPI Rockcastle – właściciela Bonarki.
S’portofino klientom najbardziej kojarzy się z narciarstwem. Oferuje bowiem odzież i akcesoria
renomowanych marek związanych z tą dyscypliną, w tym m.in. Bogner, Sportalm, Descente, Moon Boot, Goldbergh, Rossignol czy Toni Sailer. Jednakże w sklepie nie brakuje również oferty dla miłośników biegania – w S’portofino mogą znaleźć najszerszy w Polsce, dostępny stacjonarnie wybór butów szwajcarskiej marki On Running.
Multibrand nie zapomina także o fanach i fankach jogi oraz fitnessu oraz amatorach kolarstwa, outdooru czy golfa. Dopełnieniem tego wachlarza jest oferta casual, tworzona z myślą o wszystkich, dla których najważniejsza jest wygoda i jakość materiałów, a w jej ramach produkty na przykład takich marek, jak: Aeronautica Militare, Deha, Mackage czy Woolrich.
S’portofino udowadnia, że sport przenika do mody, a zacierając granice, pozwala na stworzenie indywidualnego stylu na co dzień. Takie podejście, które S’portofino ma w swoim DNA od 13 lat istnienia, obecnie jest międzynarodową tendencją wyrażoną w trendzie athleisure.