Popularny obiekt, łączący park handlowy z wewnętrznym pasażem galerii, zyskał nowych najemców, a dotychczasowe powierzchnie zostały gruntownie zmodernizowane. Od maja do lipca wartość sprzedaży w sklepach MMG Ciechanów, mimo prowadzonych prac budowlanych, wzrosła o 19 procent w porównaniu do roku 2019. Centrum odwiedza każdego miesiąca średnio 180 tys. klientów.
– Pozytywne zmiany w wielu obszarach funkcjonowania centrum pozwalają nam prognozować dalszy wzrost liczby klientów, który docelowo ma szanse osiągnąć średnią wartość miesięczną na poziomie 200 000. Lockdowny były czasem wytężonej pracy w efekcie czego MMG Ciechanów osiągnęło 100% wskaźnik wynajęcia, do grona najemców dołączymy oczekiwane marki, a centrum ugruntowało swój regionalny charakter – mówi Remigiusz Królikowski, doradca zarządu Master Management Group.
– Od czterech lat, gdy Master Management Group przejęło zarządzanie centrum w Ciechanowie, metamorfozę przeszło 33 procent powierzchni. Wprowadziliśmy nowe marki, od dawna oczekiwane w mieście i regionie, a sam komfort przebywania w obiekcie znacząco zyskał, dzięki modernizacjom i poprawie jego funkcjonalności. Zakończona dzisiaj przebudowa i wprowadzenie nowych najemców z pewnością będą kolejnym kamieniem milowym w rozwoju centrum, co już wkrótce znajdzie odzwierciedlenie w wynikach odwiedzin i wskaźnikach sprzedaży – podsumowuje Anna Polak, Head of Leasing Master Management Group.
Nowe umowy najmu
Łączna powierzchnia zawartych w ostatnim czasie umów najmu wyniosła blisko 4 tys. mkw. Dzięki przebudowie zewnętrznego pasażu parku handlowego, przygotowano lokale dla nowych najemców, z zewnętrznymi wejściami do każdego z nich. To dyskont niespożywczy Action, drogeria Rossmann i salon optyczny Vision Express. Większe lokale zyskały natomiast wcześniej funkcjonujące już w obiekcie: dyskont odzieżowo – przemysłowy Pepco, który dwukrotnie zwiększył powierzchnię – do 570 mkw., a także dyskont tekstylny KIK – do 660 mkw. W kolejnych miesiącach, w wewnętrznym pasażu centrum, otwarty zostanie również sklep Carry – to popularna, polska marka odzieżowa z ofertą modową dla wszystkich grup wiekowych, na wiele okazji i sezonów. Sklep Carry zajmie powierzchnię 690 mkw. Nowym najemcą centrum będzie też marka Yes z salonem biżuterii o powierzchni 50 mkw. oraz sklep z artykułami dla domu Home & You, z ofertą na 435 mkw. Wcześniej powierzchnię zwiększył sklep z obuwiem marki CCC, a działalność rozpoczął sklep z artykułami sportowymi KS Sport.
Drogeria Rossmann zajęła powierzchnię 470 mkw. Klientom oferuje dobrze znaną w Polsce, pełną gamę produktów dla dorosłych, dzieci i zwierząt – od kosmetyków, przez artykuły i produkty do codziennej higieny oraz pielęgnacji, po chemię, artykuły spożywcze i produkty dodatkowe różnych kategorii. – Rossmann wybiera miejsca z potencjałem zakupowym na dużych osiedlach mieszkaniowych czy w sprawdzonych strefach zakupów. Centrum MMG Ciechanów to obiekt bardzo dobrze rozpoznawalny na handlowej mapie miasta i regionu, a zrealizowana przebudowa z pewnością pozytywnie wpłynie na wzrost popularności odwiedzin w zlokalizowanych w nim sklepach, a w konsekwencji na wzrost sprzedaży. Drogeria Rossmann wspólnie z obecnymi w centrum markami innych branż będzie tworzyć atrakcyjną ofertę dla mieszkańców Ciechanowa i sąsiadujących miejscowości. Już dzisiaj zapraszam na zakupy – mówi Piotr Zieliński, Pełnomocnik Zarządu ds. Centrów Handlowych Rossmann.
Action wzmacnia pozycję na Mazowszu
Dyskont niespożywczy Action zajął powierzchnię 950 mkw. To międzynarodowa sieć, oferująca klientom szeroki, często zmieniający się asortyment produktów codziennego użytku w przystępnych cenach. Jej asortyment obejmuje łącznie ponad 6000 produktów z aż 14 kategorii: dekoracje, DIY („zrób to sam”), zabawki i rozrywka, hobby, multimedia, artykuły gospodarstwa domowego, ogród, pranie i sprzątanie, pielęgnacja ciała, zwierzęta domowe, sport, odzież i pościel, żywność i napoje. Około 2/3 asortymentu szybko rotuje, a dodatkowo każdego tygodnia firma wprowadza na półki ponad 150 nowych artykułów. Ponadto, co tydzień Action przygotowuje dla klientów promocje na wybrane produkty.
– Cieszymy się, że Action zadebiutował w Ciechanowie, ponieważ to kolejny ważny krok w rozwoju marki w województwie mazowieckim. Centrum handlowe MMG Centers* to nowoczesny i najpopularniejszy w okolicy obiekt tego typu, położony w strategicznej lokalizacji. Jego przewagą jest sąsiedztwo drogi wojewódzkiej prowadzącej do centrum Ciechanowa, a także bliskość tras i przystanków komunikacji miejskiej. Action idealnie wpisał się w tutejszy mix najemców, a obecność wielu innych znanych marek w jednym miejscu będzie zachęcać klientów do odwiedzenia naszego marketu – mówi Sławomir Nitek, dyrektor generalny Action Polska.
Master Management Group (MMG) jest inwestorem, deweloperem, agentem wynajmującym oraz zarządcą nieruchomości handlowych i biurowych zlokalizowanych w całej Polsce. W portfolio firmy znajdują się, dominujące w swoich lokalizacjach, centra małej i średniej wielkości oraz parki handlowe, w dużych miastach i mniejszych miejscowościach, o łącznej powierzchni handlowej ponad 135 000 m². Firma posiada piętnastoletnie doświadczenie na rynku oraz zespół doświadczonych ekspertów branży nieruchomości handlowych. W historii swojej działalności MMG rozwinęło, wynajęło i wybudowało ponad 400 000 m² powierzchni handlowo – usługowej. W portfolio MMG znajduje się także 130 000 m2 powierzchni z przeznaczeniem na obiekty handlowo – usługowe i wielofunkcyjne.