Wygodna usługa Reserve&Collect (zamów i odbierz), skanery esize.me i 15 tysiecy produktów dostępnych od ręki. Eobuwie.pl debiutuje ze swoim konceptem stacjonarnym w łódzkiej Manufakturze (poziom 0). Otwarcie salonu już 21. października.
W tym roku Spółka konsekwentnie rozwija sieć retail. Na terenie Polski to już 26 sklepów. W lipcu koncept stacjonarny otwarto w Pradze. To pierwszy sklep marki za granicą.
– W odpowiedzi na oczekiwania klientów cały czas doskonalimy naszą ofertę. W przypadku niektórych lokalizacji stawiamy na relokację, jak np. w Olsztynie. Inne, jak np. Zielona Góra wzbogacamy o ofertę naszego brandu z modą MODIVO. Cały czas zacieśniamy model omnichannel i rozwijamy usługi z zakresu customer experience – mówi Konrad Jezierski, dyrektor ds. retail eobuwie.pl S.A.
Z dbałością o customer experience
W łódzkiej Manufakturze (poziom 0) otwarty zostanie sklep z tradycyjną ofertą eobuwie.pl. Na miejscu klienci zyskają dostęp do 15 tysięcy produktów, a przy pomocy tabletów będą mogli przeglądać kompletną ofertę online – to ponad 177 tysięcy produktów od ponad 580 marek. Do dyspozycji będą także szczególnie popularne wśród klientów usługi: esize.me oraz Reserve&Collect.
– Szanujemy czas naszych klientów i dbamy o ich wygodę podczas zakupów. Esize.me na podstawie skanu 3D rekomenduje właściwy rozmiar obuwia. Z kolei usługa R&C pozwala w dowolnym momencie zamówić produkty z poziomu strony internetowej lub aplikacji. Kiedy będą skompletowane, otrzymamy informację ze sklepu. Dopiero na miejscu klient podejmuje decyzję o zakupie, wcześniej nie ponosi żadnych kosztów – dodaje Konrad Jezierski.