22 października Komputronik otworzy swój nowy sklep w warszawskim Atrium Targówek. To pierwszy salon, który został zaprojektowany zupełnie od nowa, dzięki czemu będzie jeszcze lepiej odpowiadał na potrzeby klientów.
Nowy format salonów Komputronik jest bardziej nowoczesny. Klienci znajdą w nim wyraźnie wyeksponowane strefy z najpopularniejszym sprzętem – laptopy, smartfony i komputery stacjonarne z dedykowaną strefą gamingową. Odwiedzający nowy sklep będą mogli skorzystać także z osobnej strefy smart home, a także stanowiska usługowego, w ramach którego Klienci będą mogli skorzystać ze specjalistycznych usług na miejscu w salonie.
Rozwój w modelu omnichannel
– Stawiamy na strategię omnichannel, dlatego równolegle rozwijamy nasz e-commerce jak i salony stacjonarne. Prace nad nową koncepcją salonów trwały kilka miesięcy. Był to skomplikowany proces, ponieważ chcieliśmy znaleźć optymalne rozwiązanie. Cieszę, że w końcu możemy zaprosić naszych klientów do pierwszego sklepu po remodelingu. Będziemy sukcesywnie zmieniać nasze salony, aby jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby naszych klientów – opieramy się na profesjonalnym doradztwie i szerokiej ofercie usług dedykowanych do oferowanego w Komputronik sprzętu – mówi Marcin Mordak, Dyrektor Sieci Sprzedaży Komputronik.
Obecnie sieć sprzedaży Komputronik liczy ponad 90 salonów na terenie całego kraju.