Gemini Park Tychy umacnia swoją ofertę w segmencie wyposażenia wnętrz i ogłasza trzeciego najemcę powstającej obecnie nowej części obiektu. Jest nim sieć sklepów Bel-Pol, która w tyskiej galerii zajmie lokal o powierzchni 737 m kw.
Umowa z Bel-Pol to efekt współpracy Gemini Holding, właściciela tyskiej galerii, z firmą doradczą Colliers, wspierającą komercjalizację trzech centrów Gemini Park. Pierwszym sukcesem tej współpracy było wprowadzenie do tyskiego obiektu marki Media Expert.
– Bel-Pol wzbogaci mix najemców Gemini Park Tychy w segmencie wyposażenia wnętrz. Dzięki jego obecności w Gemini Park powstanie jedna z najszerszych i najbardziej zróżnicowanych w regionie ofert „home”, dająca klientom możliwość kompletnego wyposażenia domu lub mieszkania. Tę kompaktowość dopełni także ciekawe sąsiedztwo obiektu. Tuż obok Gemini Park, w handlowym hubie „Power Center”, działają dziś 2 markety budowalne – Castorama i Obi. Trzeci jest właśnie w budowie – mówi Krzysztof Wyrzykowski, Senior Associate z Działu Powierzchni Handlowych w Colliers.
Segment wyposażania wnętrz rośnie w siłę
W samym Gemini Park klienci już teraz mogą znaleźć 7 sklepów z wyposażeniem wnętrz. Na tenant-mix składają się sklepy, takie jak: Jysk, Komfort, Konsimo, Homla, home&you czy Dla Spania. Dekoracje i elementy wyposażenia wnętrz można znaleźć także m.in. w: TK Maxx, Pepco i HalfPrice.
– Segment wyposażenia wnętrz jest jednym z kluczowych dla galerii, przede wszystkim z uwagi na rodzinny profil centrum handlowego, ale także sąsiedztwo aż 21 osiedli zamieszkałych przez 90 tys. osób. Umocnienie tej części tenant-mixu było więc naturalnym krokiem. Tym bardziej, że sklepy kategorii „home” wyróżniają galerię na tle lokalnej konkurencji, znacząco wpływając na wskaźniki odwiedzin – mówi przedstawiciel Colliers.
Nic więc dziwnego, że galeria pokłada duże nadzieje w nowym otwarciu. – Już dziś Gemini Park jest najchętniej wybieraną w tej części Śląska destynacją przez osoby planujące remont lub urządzenie mieszkania. Dzięki otwarciu sklepu firmy Bel-Pol, a także dalszemu rozwojowi oferty w handlowym hubie, ta pozycja jeszcze bardziej zostanie umocniona, co wpłynie na większą atrakcyjność Gemini Park Tychy nie tylko w świadomości mieszkańców Tychów, ale także kilkunastu ościennych miejscowości – dodaje Krzysztof Wyrzykowski.
Mocna pozycja w regionie
Mocna pozycja Gemini Park Tychy na lokalnym i regionalnym rynku, była jednym z argumentów, mających wpływa na ulokowanie sklepu Bel-Pol w tym obiekcie. – Miasto Tychy to świetne miejsce do rozwoju i wzmacniania polskiej marki. Misją naszej firmy jest zaspokajanie potrzeby podnoszenia poziomu życia, poprzez oferowanie w korzystnych cenach najwyższej jakości nowoczesnych materiałów wykończenia wnętrz – zgodnie z najnowszymi światowymi trendami we wzornictwie. Nowy sklep będzie prezentował nowy model obsługi klientów – informują przedstawiciele Bel-Pol.
Jak zaznacza Tomasz Misztalewski, dyrektor galerii, Gemini Park Tychy to dobry dom dla marek segmentu home. – Marki, które decydują się u nas ulokować swój sklep zyskują dostęp do ogromnego i bardzo chłonnego rynku. Oprócz tyszan, zakupy w Gemini Park robią dziś mieszkańcy kilkunastu ościennych miast, w których brakuje tak szerokiej oferty home – mówi.
– Do tego centrum położone jest w sercu doskonale znanego i chętnie odwiedzanego, olbrzymiego hubu handlowego. Z racji tego, że w jego asortymencie dominują markety budowlane, a w Gemini Park sklepy z wyposażeniem wnętrz, wielu mieszkańców regionu odwiedza tę przestrzeń z myślą o kompleksowych zakupach w czasie remontu – mówi.
Rozbudowa Gemini Park Tychy trwa od kwietnia 2020 roku. To jedyna tego typu inwestycja w regionie, realizowana w dobie pandemii. Dzięki pracom centrum handlowe mające dziś 36,6 tys. m kw. zyska kolejne ok. 7 tys. m kw. Na nowej powierzchni powstaną: najnowocześniejsze na Śląsku Multikino, restauracje, a także nowe sklepy i punkty usługowe.