Skonsolidowane przychody Grupy VRG we wrześniu 2021 roku wyniosły około 88,5 mln zł, co oznacza wzrost o 17,7 proc. rok do roku. Narastająco od początku roku przychody spółki wyniosły 720,9 mln zł i były wyższe rdr o 15,9 proc.
Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie odzieżowym, czyli marki Vistula, Bytom, Wólczanka, Deni Cler, wyniosły we wrześniu około 47,9 mln zł i były wyższe o około 9,7 proc. w porównaniu do roku ubiegłego. W okresie styczeń-wrzesień w tym segmencie przychody wyniosły około 376,1 mln zł i były wyższe o około 2,6 proc. rok do roku.
Wzrosty w segmencie jubilerskim i online
Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie jubilerskim (marka W.Kruk) wyniosły we wrześniu około 39,3 mln zł i były wyższe o około 32,3 proc. w porównaniu do tego samego okresu roku 2020 . W ujęciu narastającym wartość przychodów w tym segmencie wyniosła około 323,1 mln zł, czyli wzrosła o 37,1 proc. rok do roku.
Sprzedaż online ukształtowała się we wrześniu na poziomie 12,7 mln zł, co oznacza wzrost rdr o 8,9 proc. Łącznie w okresie styczeń-wrzesień sprzedaż online wyniosła 141,6 mln zł, co oznacza spadek o 6,1 proc. rdr.
VRG poinformowało, że skonsolidowana marża ze sprzedaży osiągnięta we wrześniu wyniosła około 55,5 proc. i była wyższa rdr o około 5,1 pp. Narastająco od początku roku, marża wyniosła 52,2 proc. i była wyższa o 4,2 pp. rdr.
Łączna powierzchnia sprzedaży detalicznej grupy na koniec września wyniosła 52,1 tys. mkw. i była niższa o 1 proc. niż rok wcześniej.