W ubiegłym tygodniu otworzyła w krakowskiej Bonarce swój najnowszy salon marka modowa Pierre Cardin. Butik z modą męską mieści się na poziomie 0 i ma pow. 120 m kw.
Oferuje stylowym mężczyznom szeroki wybór kurtek, garniturów, spodni i akcesoriów, zarówno w eleganckim, jak i swobodnym, codziennym stylu.
Markę Pierre Cardin w 1950 r. założył i mianował swoim imieniem i nazwiskiem słynny kreator mody. Nieżyjący już Cardin zasłynął m.in. tym, że ideę haute couture sprowadził pod przysłowiowe strzechy, pozwalając mniej zamożnym klientom cieszyć się „wielkim krawiectwem”.
Więcej marek w krakowskiej Bonarce
Dziś Pierre Cardin to słynna na cały świat, prężnie działająca firma. Produkty pod tą marką ponownie są teraz dostępne także w krakowskiej Bonarce. Po modernizacji centrum salon Pierre Cardin mieści się w części, w której przeważają salony z modą.
Jej segment w wydaniu dla mężczyzn reprezentuje w Bonarce, wliczając w to również marki uniwersalne i multibrandowe, ok. 30 najemców.
Bonarka to wielofunkcyjne centrum miejskie, powstałe na obszarze 19 ha poprzemysłowych terenów dawnych zakładów chemicznych w krakowskiej dzielnicy Podgórze. Na ponad 92 tys.mkw. powierzchni użytkowej znajduje się 230 punktów handlowo-usługowych i restauracji, w tym Auchan, Media Expert, TK Maxx oraz kino Cinema City – jeden z największych multipleksów kinowych w Polsce. Do dyspozycji klientów jest bezpłatny parking, mogący pomieścić 3200 samochodów. Ponadto na terenie Bonarki znajduje się jeden z pierwszych na świecie ośrodków edukacyjno-wychowawczych w centrum handlowym: „Siemacha Spot”. Właścicielem centrum jest NEPI Rockcastle. Obiektem zarządza firma Apsys.