Mobilna aplikacja sieci POLOmarket została doceniona w kategorii „Best adaptation to new digital reality”.
Jury konkursu szczególnie doceniło rekordowo krótkie wdrożenie modułu click&collect w aplikacji POLOmarket, trwające zaledwie 4 tygodnie i będące odpowiedzią sieci na wyzwania związane z pandemią COVID-19. e-Commerce Polska awards to jeden z najważniejszych konkursów dla branży e-commerce.
Mobilna aplikacja ważnym elementem omnichannelowego biznesu
POLOmarket jako pierwsza sieć w kategorii supermarketów w kwietniu 2020 r. uruchomił w swojej aplikacji usługę click&collect obejmującą wszystkie sklepy. Aplikacja daje możliwość dokonywania zamówień z pełnej oferty asortymentowej stanowiącej ponad 6,5 tys. SKU, w tym także produktów ultraświeżych, mrożonych oraz regionalnych, z odbiorem w ponad 280 sklepach sieci. Sieć kontynuuje rozwój aplikacji i e-commerce. Po uruchomieniu jesienią 2020 usługi POLOdrive, wiosną br. ruszyła wersja e-sklepu desktop, a w kilkunastu miastach udostępniony został dowóz zakupów bezpośrednio do domów Klientów.
– Aplikacja mobilna już od pierwszych tygodni od jej uruchomienia stała się jednym z najważniejszych i najskuteczniejszych elementów w procesie digitalizacji naszego biznesu w obszarze marketingu. Nie tylko pozwoliła nam rozszerzyć program lojalnościowy POLOkarta, wdrożyć unikalny, wielokanałowy model komunikacji z Klientem, ale także umożliwiła naszym Klientom dokonywanie bardzo wygodnych i bezpiecznych zakupów, co w czasie pandemii zyskało szczególne znaczenie – mówi Krzysztof Szultka, Dyrektor Marketingu POLOmarket.
Poza modułem click&collect użytkownicy aplikacji POLOmarket mogą korzystać z elektronicznej POLOkarty dającej dostęp do bardzo szerokiej oferty promocyjnej dedykowanej uczestnikom programu lojalnościowego. Aplikacja to także wygodny dostęp do przepisów programu kulinarnego „Na Szlaku Smaku”, możliwość zbierania e-znaczków w akcjach lojalnościowych, przeglądania gazetek i katalogów.