W Atrium Targówek przy ul. Głębockiej 15 w Warszawie otwarto 99. sklep marki Dealz w Polsce. Na 420 mkw. powierzchni klienci znajdą tysiące produktów znanych marek w atrakcyjnych cenach. Portfolio galerii wzmocniła również piekarnio-cukiernia Skalski.
Należąca do Pepco Group marka Dealz zadebiutowała na polskim rynku 3,5 roku temu. Jest to koncept sklepów oferujących produkty znanych marek z różnych branż w konkurencyjnych cenach. Propozycja marki obejmuje zarówno artykuły spożywcze, drogeryjne, jak i do dekoracji oraz wyposażenia domu, a także zabawki, narzędzia oraz asortyment dla zwierząt. Nowo otwarty sklep znajduje się przy wejściu C w pobliżu lokalu Pepco.
Atrium Targówek przyciąga kolejne marki
Piekarnio-cukiernia Skalski z kolei stanowi uzupełnienie oferty spożywczej Atrium Targówek. Polska marka działająca nieprzerwanie od 1959 roku oferuje wysokiej jakości, zdrowe wyroby cukiernicze, pieczywo i torty, tworzone na bazie świeżych, naturalnych składników. W każdym sklepie na bieżąco wypiekane są wyroby ze świeżego, niemrożonego ciasta.
Atrium Targówek jest jednym z największych obiektów rozrywkowo-handlowych prawobrzeżnej Warszawy. Zajmuje 60,6 tys. mkw. powierzchni handlowej. W zasięgu oddziaływania galerii znajduje się ponad 2 mln mieszkańców Warszawy i okolicznych miejscowości. Oferta centrum to 135 sklepów i lokali usługowych, w tym m.in.: hipermarket Carrefour, salon RTV Euro AGD i 12-salowe Multikino. Wśród głównych najemców galerii handlowej znajdują się takie marki, jak: H&M, Zara, Smyk, Apart, Calzedonia, Ryłko, Stradivarius, Douglas, Hebe, Home&You, Mohito, Carry, Sephora, Ochnik, CCC, Rossmann, McDonalds, Starbucks, Dealz, Pizza Hut Express, Vistula, YES. Dla klientów Atrium Targówek przeznaczono blisko 2 200 miejsc parkingowych.