Jedna z największych globalnych sieci oferujących obuwie i odzież sportową wynajmie lokal w Galerii Jurajskiej. Dział leasingu podpisał właśnie umowę z marką Foot Locker. Otwarcie nowego sklepu zaplanowano na IV kwartał tego roku.
Popularna amerykańska marka zasili ofertę modową Galerii Jurajskiej. Nowym najemcą największego centrum handlowego w Częstochowie została sieć sklepów Foot Locker, zajmie tu lokal mający ok. 315 mkw.
Globalny brand w Częstochowie
Foot Locker to jeden z największych globalnych brandów, posiadająca na całym świecie blisko 3 tys. sklepów. W samej Europie sieć dysponuje ponad 620 punktami w ponad 20 krajach. 30-letnia historia i rozwinięta sieć sprawiają, że Foot Locker to dziś wiodący, światowy sprzedawca zarówno obuwia sportowego, jak i odzieży sportowej.
W asortymencie sklepów można znaleźć kilkadziesiąt międzynarodowych marek sportowych i streeatwearowych, w tym m.in.: Nike, adidas, Jordan, Puma, Converse, Vans, New Balance, Asics, Buffalo, Crocs, Under Armour, Salomon, Reebok czy Timberland. Oferta natomiast skierowana jest do kobiet, mężczyzn oraz dzieci i obejmuje: buty, ubrania oraz akcesoria.
Sklep Foot Locker w Galerii Jurajskiej będzie pierwszym tej marki w tej części woj. śląskiego i dopiero 7. w Polsce
– Foot Locker to marka doskonale znana i niezwykle popularna na całym świecie, będąca od kilku już dekad nieodzownym elementem europejskiej kultury ulicznej, sceny sneakersowej czy sportowego stylu życia. Teraz, po raz pierwszy, zawita także do Częstochowy – mówi Anna Borecka-Suda, zastępca dyrektora Galerii Jurajskiej. – Dzięki otwarciu wzmocniona zostanie oferta modowa galerii, jak i oferta sportowa. Co jednak najistotniejsze dla klientów, w centrum pojawią się nowe, kultowe marki, w tym specjalne linie i kolekcje, jakie te brandy tworzą. Ciekawa oferta sprawi, że powstanie unikalna destynacja zakupowa w regionie, która stanie się hitem, zwłaszcza wśród fanów street style’u – dodaje.
Mocny komponent fashion
Nowy sklep będzie 80 z szeroko pojętą ofertą fashion w Galerii Jurajskiej, a także 9 z ofertą sportową i streetwearową. W tennat mix’ie można znaleźć już takie marki jak: adidas, Nike, 4F, Puma, a także multibrandy: Sizeer i Intersport.
– Mimo trudnej sytuacji z jaką wciąż mierzy się rynek retail, Galeria Jurajska znajduje się stale na orbicie zainteresowań dużych polskich i zagranicznych brandów, czego najlepszym przykładem jest ostatnia umowa z HalfPrice i teraz kolejna z Foot Locker – mówi Anna Borecka-Suda.
– W sumie w ostatnich tygodniach podpisaliśmy umowy opiewające na blisko 2,6 tys. m kw. GLA. Kolejne są w fazie końcowej rozmów. Takie poruszenie w ofercie znacząco zbliża nas do poziomu 100% komercjalizacji obiektu. Przed nami teraz intensywny sezon otwarć – mówi.
Dobra destynacja
Nic dziwnego, Galeria Jurajska to dziś jedna z najatrakcyjniejszych biznesowo lokalizacji w woj. śląskim. W centrum handlowym można znaleźć aż 200 sklepów, punktów usługowych i lokali gastronomicznej.
Do tego najemców przyciąga rynek. – Jurajska działa na rynku liczącym sobie aż 1,4 mln potencjalnych klientów, a więc jednym z największych i najatrakcyjniejszych w woj. śląskim, co daje naszym partnerom wiele możliwości rozwoju. Do tego od lat obiekt utrzymuje pozycję lidera na lokalnym i regionalnym rynku – mówi.
– Widać to zarówno w wynikach przed pandemią, jak również teraz, w dobie COVID-19. Po każdym z ostatnich lockdownów centrum szybko odbudowywało zarówno footfall, jak i obroty, i to do poziomów zbliżonych lub powyżej wskaźników rynkowych. To sprawia, że nasi partnerzy biznesowi mogą prowadzić u nas efektywną sprzedaż na bardzo chłonnym rynku – dodaje.