Liczba użytkowników Glovo Prime dynamicznie rośnie. Usługa miesięcznego abonamentu na nielimitowane dostawy obejmuje już ponad 6000 partnerów w 11 miastach.
– Stale pracujemy nad ulepszeniem działania aplikacji. Glovo Prime to wyjście naprzeciw oczekiwaniom użytkowników. Polacy bardzo polubili nasze usługi abonamentowe, chętnie korzystają z nielimitowanych dostaw oraz ofert przygotowanych specjalnie dla subskrybentów. Stale poszerzamy bazę partnerów, by oferta Glovo odpowiadała nawet bardziej wymagającym użytkownikom – mówi Carlos Silvan, menedżer generalny Glovo na Polskę.
Elastyczne rozwiązania Glovo Prime
Prime to elastyczna usługa abonamentowa, która gwarantuje nieograniczoną darmową dostawę oraz szeroki wachlarz ofert specjalnych. Teraz Glovo przygotowało specjalną ofertę dla nowych użytkowników, którzy przez pierwszy miesiąc nie płacą za usługę.
– Akcja „Pierwszy miesiąc za darmo” to odpowiedź na duże zainteresowanie Glovo Prime już w pierwszych tygodniach od uruchomienia. Mile zaskoczyła nas popularność tej usługi, która nieustannie i bardzo dynamicznie poszerza grono zadowolonych użytkowników. Jesteśmy przekonani, że po skorzystaniu z promocyjnej oferty, użytkownicy będą kontynuować abonament także po okresie próbnym – dodaje Jakub Sobczak, Country Growth & Marketing Manager.
Sklepy oraz punkty partnerskie objęte pakietem, zostały wyróżnione w aplikacji fioletowym znaczkiem. Po dwóch miesiącach obecności na polskim rynku, Glovo Prime obejmuje już ponad 6000 partnerów, wśród których są nie tylko restauracje, ale też znane i lubiane sieci supermarketów, kawiarnie, czy punkty usługowe. Po okresie promocyjnym opłata abonamentowa wynosi 15,99 zł miesięcznie. Z usług Glovo Prime można zrezygnować w dowolnej chwili, bez konieczności dodatkowych formalności, co daje użytkownikom maksymalny komfort korzystania z aplikacji bez większych zobowiązań. Obejmuje dostawy z 11 miast na terenie całej Polski, a lista sklepów i punktów partnerskich zależna jest od lokalizacji użytkownika.
Glovo świętuje drugie urodziny na polskim rynku
6872 punktów partnerskich w niemal 100 miastach, współpraca z największymi sieciami handlowymi, ponad 3 miliony pobrań – tak Glovo podsumowuje swoją dwuletnią obecność na polskim rynku. Gigant branży delivery otworzył także warszawskie centrum technologii Glovo Tech Hub, a także testuje sieć mikrocentrów dystrybucji w 6 największych miastach oraz usługę dostaw alkoholu. Na tym jednak nie koniec, ponieważ postrzega kraj nad Wisłą jako jeden z głównych rynków inwestycyjnych.
– Polska jest dla nas jednym z najważniejszych rynków. To właśnie tutaj chcemy inwestować i rozwijać Glovo, oferować użytkownikom coraz to nowsze funkcjonalności odpowiadające ich potrzebom, a także rozwijać nasze technologiczne centrum. Polacy bardzo polubili usługi miejskich kurierów, dlatego tak ważne jest dla nas aby dostarczać im to, czego potrzebują. Świadczy o tym między innymi wielomilionowy wskaźnik pobrań – mówi Carlos Silvan.
Szybki rozwój na polskim rynku
Glovo stawia na nieustanny rozwój, sięganie po kolejne nowoczesne rozwiązania i technologie, które odpowiadają na potrzeby użytkowników. Firma, podczas 24 miesięcy obecności w Polsce, nawiązała współpracę z największymi sieciami handlowymi, jak Biedronka, Auchan czy sieć stacji bp. Baza partnerów jest regularnie poszerzana, a do Glovo dołączają kolejne restauracje, sklepy i punkty usługowe. W kwestii dostaw istotną rolę gra czas, dlatego aplikacja postawiła na Q-Commerce. To innowacyjne rozwiązanie zostało wdrożone także w Polsce. Dzięki niemu użytkownicy otrzymują paczkę czy ulubione dania w maksymalnie 30 minut od momentu złożenia zamówienia.
– Segment delivery rozwija się na całym świecie niezwykle szybko, a my chcemy być katalizatorem tych zmian. Dzięki naszym usługom, użytkownicy mogą zamówić nie tylko jedzenie, ale właściwie wszystko, czego zapragną. Nieustannie pracujemy nad tym, by dostarczyć im możliwie szeroki wachlarz produktów oraz usług na najwyższym poziomie – podkreśla Maciej Jeleński, PR Manager Glovo.
Inwestycje w nowe technologie
Pomimo sukcesów, Glovo nie zwalnia tempa i szykuje kolejne nowości na polskim rynku. Z początkiem sierpnia ruszyły mikrocentra dystrybucji w Warszawie, Łodzi, Poznaniu, Krakowie, Wrocławiu i Gdańsku. Docelowo ma powstać kilkanaście tego typu miejsc w 6 największych miastach Polski. Ruszyło także Glovo Prime, czyli usługi abonamentowe, gwarantujące użytkownikom darmową dostawę oraz unikalne, spersonalizowane oferty rabatowe.
Rozwój technologiczny, to jeden z najważniejszych filarów firmy. Dotyczy całego procesu, począwszy od logistyki, operacji dostaw, poprzez działanie aplikacji i wsparcie kurierów. Dlatego firma stawia także na rozwój technologiczny, rozszerzając działalność warszawskiego Glovo Tech Hub. To właśnie tutaj najlepsi specjaliści IT skupiają się nad rozwojem algorytmów, będących sercem aplikacji i jej funkcjonalności. Polscy eksperci będą pracować przy rozwoju oprogramowania, które będzie wdrażane globalnie, a Glovo do końca 2021 roku planuje rozszerzyć zatrudnienie w hubie do 100 osób.