Należąca do EPP Galeria Solna stawia na ofertę jednego z największych sprzedawców detalicznych w Polsce – Netto. Jeszcze przed tegorocznymi świętami Bożego Narodzenia w Galerii Solnej zadebiutuje najnowszy koncept tej popularnej duńskiej sieci – Netto 3.0, który wyróżnia się skandynawskim stylem i proponuje bogaty asortyment produktów w atrakcyjnych cenach. Inowrocławskie centrum handlowe podpisało umowę z operatorem na wynajem 1487 mkw. powierzchni.
W ramach rozbudowy oferty handlowo-rozrywkowej Galerii Solnej do grona jej najemców dołączają nowe marki. Centrum handlowe podpisało właśnie umowę z duńską siecią handlową Netto, która planuje jeszcze w tym roku uruchomić w nim swój sklep w najnowszym, komfortowym dla klientów formacie – Netto 3.0.
Szersza oferta Galerii Solnej
– Rozszerzenie oferty Galerii Solnej o sieć Netto to odpowiedź na szacowany przez nas popyt oraz najnowsze trendy rynkowe, w których formaty wielkopowierzchniowe zastępowane są sklepami z bardziej wyselekcjonowaną ofertą. Szczególnie dużą popularnością cieszą się ostatnio sklepy, które pozwalają na zrobienie szybkich i wygodnych zakupów, oferując atrakcyjny wybór towarów w korzystnych cenach. Takie jest właśnie Netto – komentuje Adam Kłos, Asset Manager w EPP. – Prowadzimy też zaawansowane rozmowy z kolejnymi markami, które są bardzo zainteresowane dotarciem ze swoją propozycją do mieszkańców Inowrocławia. Jesteśmy przekonani, że wzmocniona i bardziej różnorodna oferta Galerii Solnej przyciągnie klientów o zróżnicowanych potrzebach zakupowych i będzie dopasowana do aktualnych oczekiwań konsumentów.
Netto oferuje szeroki asortyment, obejmujący 3000 produktów dostępnych w stałej ofercie (w tym 1000 produktów marek własnych) w atrakcyjnych cenach. Klienci mają do dyspozycji duży wybór świeżych owoców i warzyw (150 gatunków w stałej ofercie), produkty bezglutenowe, bezlaktozowe, bezcukrowe, produkty z certyfikatem BIO, a także produkty ze strefy TO GO, w tym szeroką gamę dań gotowych.
Komplementarna oferta w jednym miejscu
– Z naszych obserwacji wynika, że klienci coraz bardziej cenią sobie możliwość zrobienia wszystkich zakupów w jednym miejscu. Naszym założeniem jest być blisko klientów, a dzięki ulokowaniu Netto w Galerii Solnej zdecydowanie wychodzimy naprzeciw tym oczekiwaniom – mówi Michał Guz, Head of Development w Netto Polska. – W tej chwili w Inowrocławiu funkcjonują trzy sklepy Netto. Jestem przekonany, że nasza oferta spotka się z zainteresowaniem kolejnych mieszkańców miasta, których już wkrótce będziemy mogli przywitać w naszych progach w nowej lokalizacji.
Galeria Solna, jedyne centrum handlowe w Inowrocławiu, dysponuje 24 000 mkw. nowoczesnej powierzchni handlowej z szeroką ofertą handlowo-usługową. W centrum znajdują się m.in.: szeroki wybór sklepów wiodących marek, kawiarnie i food court oraz punkty usługowe. Doskonałą dostępność do obiektu zapewnia dwupasmowa ulica Wojska Polskiego oraz przebiegająca wokół ścieżka rowerowa. Dla zmotoryzowanych klientów przygotowano ponad 900 miejsc parkingowych.