Już w październiku na poznańskiej mapie handlowej pojawi się kolejny sklep marki TEDi, oferującej szeroki asortyment związany z gospodarstwem domowym. Nowy lokal – o powierzchnie niemal 975 mkw. – będzie mieścił się w budynku Półwiejska 2.
TEDi to niemiecka marka ekonomiczna, która już od 2018 roku zaopatruje Polaków m.in. w środki czystości, artykuły kosmetyczne, samochodowe, spożywcze czy akscesoria dla zwierząt. Sieć rozwiaja się w bardzo dynamicznym tempie – od momentu wejścia do Polski uruchomiła już 103 sklepy i planuje dalszą ekspansję. Nowych lokalizacji szuka w całym kraju, jednak wśród priorytetów stawia rozwój m.in. w Wielkopolsce, w woj. warmińsko-mazurskim, lubelskim, świętokrzyskim czy podkarpackim.
TEDi na poznańskim deptaku
Otwarcie sklepu w Poznaniu to ważny punkt realizacji tej strategii. Jako że w dużych miastach spółka skupia się głównie na dobrze zlokalizowanych galeriach handlowych, nie bez znaczenia pozostaje także sam obiekt, w którym sieć wynajęła powierzchnię. Półwiejska 2 to nowoczesny projekt mixed-use położony w ścisłym centrum Poznania, przy głównym miejskim deptaku.
Sześciokondygnacyjny obiekt klasy A oferuje łącznie niemal 10 tys. mkw. powierzchni, z czego ponad 6 tys. mkw. na dwóch poziomach zajmują lokale handlowo-usługowe, a ponad 3 tys. mkw. przeznaczone jest pod biura. W budynku do dyspozycji klientów znajduje się dwupoziomowy parking z blisko 100 miejscami postojowymi. Wśród głównych najemców obiektu znajdują się już Aldi, Calypso Fitness, Pepco, Dealz, Starbucks, ING Bank, Mc Donald’s, Cukiernia Sowa i Jean Louis David.
– Cieszymy się że TEDi dołączy do grona najemców znajdujących się w części handlowej budynku Półwiejska 2 – koncept będzie doskonałym uzupełnieniem aktualnej oferty obiektu. Marki ekonomiczne od lat zdobywają serca klientów szeroką ofertą produktową i atrakcyjnymi cenami. Ostatnie miesiące spowodowały znaczny wzrost zainteresowania polskich konsumentów zakupami w tego typu sklepach – to sprawia, że sieci ekonomiczne są obecnie jednym z segmentów rynku handlowego, który rośnie najszybciej – mówi Agnieszka Piekarska, Associate Director w Dziale Powierzchni Handlowych w firmie Colliers, która reprezentowała właściciela inwestycji w tej transakcji.