ALDI zgodnie z zapowiedzią konsekwentnie wdraża plan rozwoju w Polsce, otwierając kolejne sklepy. Od początku roku sieć pojawiła się już w 14. nowych lokalizacjach, a do końca września sklepy ALDI zostaną otwarte w kolejnych siedmiu – w Starogardzie Gdańskim, Słupsku, Gdańsku, Płocku, Łomży, Nowym Sączu oraz Mikołowie. Łączna powierzchnia wszystkich siedmiu nowych sklepów to niemal 10 tysięcy mkw.
Dotychczas ALDI obecne było głównie w miastach południowej, centralnej i zachodniej Polski, gdzie marka została dobrze przyjęta przez klientów. Od początku 2020 r. sieć swoją ekspansję prowadzi na terenie całej Polski. W 2020 roku pojawiło się 24 nowych sklepów, a w 2021 roku do końca sierpnia sieć otworzyła kolejne 14 nowych lokalizacji. Aktualnie ALDI posiada 176 marketów i planuje jeszcze do końca tego roku otworzyć około 31 sklepów, w tym 7 z nich już we wrześniu. Będą to sklepy w Starogardzie Gdańskim, Słupsku, Gdańsku, Płocku, Łomży, Nowym Sączu oraz Mikołowie, a łączna powierzchnia wszystkich siedmiu nowych sklepów to niemal 10 tysięcy m2.Już we wrześniu po otwarciu sklepu w Łomży, sieć posiadać będzie sklepy w każdym województwie. Pod koniec roku odbędzie się huczne otwarcie 200 sklepu.
Sieć będzie dostępna we wszystkich województwach w Polsce
– Chcemy być obecni jak najbliżej naszych klientów, dlatego poszukujemy dobrze skomunikowanych lokalizacji, blisko osiedli – domów mieszkalnych, ale i główne centra zakupowe i biurowe są uwzględniane w naszej strategii. Już we wrześniu będziemy w każdym województwie. To wskazuje jak dynamicznie rozwijamy się w Polsce. Ułatwiamy naszym klientom zakupy jak to tylko możliwe. Szczególną dbałość przykładamy do koncepcji wnętrz naszych sklepów – to co nas wyróżnia to szerokie alejki między półkami, wyjątkowe marki własne, po które chętnie się wraca oraz wysoka jakość produktów przy relatywnie niskiej cenie– tłumaczy Tomasz Gawlik, Dyrektor Obszaru Nieruchomości i Ekspansji sieci ALDI w Polsce.
Wszystkie 7 sklepów przygotowanych jest zgodnie z nowym konceptem wizualnym marki, którego motywem przewodnim jest świeżość, widoczna zarówno w sposobie aranżacji przestrzeni, jak i asortymentu oraz jego ekspozycji. Sieć zadbała o dodatkowe udogodnienia dla konsumentów. Sklepy wyposażone są w krajalnicę do chleba i małe wózki zakupowe dla najmłodszych. Znajdą się w nich również pokój dla matki z dzieckiem oraz toaleta. Na klientów czekać będą również komfortowe parkingi z uwzględnieniem dedykowanych miejsc dla osób niepełnosprawnych. Łączna powierzchnia wszystkich siedmiu sklepów to niemal 10 tysięcy mkw.
176 sklepów ALDI w Polsce
ALDI w Polsce posiada 176 sklepów i zatrudnia blisko 3500 pracowników. Spółka stawia na długotrwałe, sprawiedliwe i niezawodne relacje handlowe z dostawcami oraz spełnianie wymogów firmy odpowiedzialnej społecznie. Nowe hasło marki brzmi „Raz ALDI, zawsze ALDI”, bo po ulubione produkty chętnie się wraca.
ALDI Polska jest częścią grupy przedsiębiorstw ALDI Nord – jednego z wiodących międzynarodowych detalistów. Spółka oferuje klientom w dziewięciu krajach europejskich wysokiej jakości produkty w najniższej możliwej cenie. Kluczem do sukcesu Grupy ALDI Nord jest zespół ponad 77 000 pracowników zatrudnionych w Belgii, Danii, Francji, Niemczech, Luksemburgu, Niderlandach, Polsce, Portugalii i Hiszpanii.