Przychody ze sprzedaży towarów osiągnięte w II kwartale 2021 roku przez spółkę Monnari Trade S.A. wyniosły ok. 47,8 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w porównywalnym okresie 2020 r. o 23 proc.(38,9 mln zł), zaś w relacji do 2019 roku jest to spadek o 24,6 proc. (63,3 mln zł).
Poziomy przychodów za II kwartał 2021 r. oraz II kwartał 2020 r. są obciążone skutkami panującego stanu pandemii koronawirusa SARS-CoV-2 w kraju oraz trwającymi w kwietniu obu lat, zakazem handlu w centrach handlowych powyżej 2000 mkw.
Marża i wynik brutto
Marża brutto na sprzedaży w II kwartale b.r. wyniosła 59,7 proc., w porównaniu do marży w wysokości 57,7 proc. w tym okresie 2020 r oraz 60 proc. w 2019 r. Natomiast wynik brutto na sprzedaży w II kwartale b.r. wyniósł ok. 29,2 mln zł w porównaniu do 22,4 mln zł w 2020 r. i do 38,3 mln zł w 2019 r.
Monnari to polska marka odzieżowa z 20-letnią tradycją, stworzona dla kobiet.. Szeroki asortyment ubrań, dodatków oraz modeli z linii Bags&Shoes dostępny jest w 167 salonach w całej Polsce oraz w sklepie internetowym emonnari.pl.
Na kolekcje składają się autorskie projekty w limitowanych seriach, opracowywane przez zespół doświadczonych projektantów. Każda konstrukcja powstaje z myślą o figurach polskich kobiet, dlatego też w salonach Monnari pełne stylizacje stworzą Panie noszące rozmiary 36 – 46 jak i Plus Size (do 52).