W Gemini Park Tarnów otwarto pierwszy w tym mieście salon marki Puma. Jak zapowiadają przedstawiciele centrum handlowego, to dopiero początek nowości, jakie będą się tu sukcesywnie pojawiać w najbliższych miesiącach.
Jeden z najbardziej rozpoznawalnych, globalnych brandów sportowych rozgościł się na dobre w Gemini Park Tarnów. W największym centrum handlowym we wschodniej Małopolsce właśnie został otwarty mający blisko 100 m kw. najnowszy salon marki Puma.
W jego ofercie można znaleźć zarówno obuwie, jak również odzież sportową i akcesoria dla kobiet i mężczyzn.
Puma wzmacnia sportowy tenant-mix
Jest to już 9 sklep z ofertą tego typu w Gemini Park. Oprócz nowo otwartego, w galerii obecne są też salony marek New Balance, 4F i 4F Junior. Działają tu również 3 multibrandowe sklepy sportowe i streetwearowe – Martes Sport, 50Style i Sizeer.
Dzięki nowemu otwarciu Gemini Park dysponuje dziś nie tylko najszerszą ofertą sportową i streetwear w tej części Polski, ale także najbardziej zróżnicowaną i to zarówno pod względem marek, jak i konceptów handlowych.
– Nowe otwarcie umacnia nasz sportowy i modowy tenant-mix. Tworzy także nową, ciekawą destynację zakupową, która jest atrakcyjna zarówno dla osób na co dzień uprawiających różne sporty, jak również dla tych, którzy po prostu cenią sobie modowy luz – mówi Joanna Zemczak, senior leasing manager w Gemini Holding.
– Już samo otwarcie i zainteresowanie, jakim cieszył się sklep w pierwszych dniach, pokazały, że Puma była jedną z najbardziej pożądanych marek przez klientów w regionie. Ten fakt sprawia, że brand może liczyć na bardzo udany debiut na lokalnym, bardzo chłonnym i spragnionym nowości, rynku – dodaje.
Debiut zgodny ze strategią
Na to liczy też dyrekcja obiektu.
– Rozwijając naszą ofertę staramy się sięgać po marki, które nie tylko są doskonale rozpoznawalne przez naszych klientów, ale które wpisują się we współczesny lifestyle – mówi Zbigniew Nowak, dyrektor Gemini Park Tarnów.
– Puma to brand, który nie tylko mocno związany jest ze sportem, lider w tym segmencie. To również marka, która daleko wykracza poza te skojarzenia, stając się częścią chociażby mody ulicznej. Co ważne, brand w swoim rozwoju nie boi się wyzwań, łącząc siły m.in. ze znanymi sportowcami, projektantami mody czy influencerami, co owocuje unikalnymi kolekcjami. Teraz także dostępnymi dla klientów Gemini Park – dodaje.
Duże nadzieje w związku z otwarciem mają także przedstawiciele marki. – Launch sklepu Puma w Gemini Park Tarnów to jeden z elementów naszego planu umacniania marki na polskim rynku. Wybór tego centrum handlowego nie był przypadkowy. Zadecydowała jego popularność w samy mieście, jak i regionie, a dodatkowo duży potencjał rynku, na którym działa obiekt – mówi Hubert Chojnacki, Area Retail Manager w Puma.
– Nowy sklep stworzony w partnerstwie z firmą Best Shoes powstał według naszych najnowszych standardów. Jestem przekonany, że niezwykle atrakcyjna i szeroka oferta, świetny produkt, a także doskonały serwis sprzedażowy w najnowszej odsłonie wizualnej marki, szybko spotkają się z ciepłym przyjęciem klientów – dodaje.
Nowa marka do Gemini Park Tarnów wchodzi mimo faktu, że obiekt jest już w 100% skomercjalizowany. – Nieustannie szukamy rozwiązań, aby nasza oferta była jeszcze atrakcyjniejsza na regionalnym rynku. Dzięki rekomercjalizacji, a także planowanej przebudowie, będziemy mieć na to szansę. Puma to dopiero pierwsze otwarcie z całej serii, które przed nami. Kolejne umowy są już podpisane lub właśnie finalizowane – zapowiada Zbigniew Nowak.