W centrum handlowym Stary Browar w Poznaniu, w budynku Atrium na poziomie -1, otwarty został nowy Carrefour Market. Na powierzchni 1698 mkw. sklep oferuje ponad 18 tysięcy produktów.
– Supermarkety to format, który niezmiennie przyciąga wielu klientów szukających szerokiej oferty produktów i atrakcyjnej ceny. To także ważny element naszej omnikanałowej sieci sprzedaży. Cieszę się, że mieszkańcy Poznania zyskali doskonały sklep w jednej ze swoich ulubionych galerii handlowych – powiedział Sebastian Koper, dyrektor Działu Rozwoju Wszystkich Formatów w Carrefour Polska.
Współpraca Starego Browaru i Carrefoura
– Szukaliśmy partnera, który klientom Starego Browaru zaoferuje szeroką ofertę cenową, a przy tym bogate zatowarowanie z dużym wyborem asortymentu podstawowego, produktów świeżych, jakościowych produktów do gotowania, a także żywność organiczną bądź wegańską. Ta wizja w 100% urzeczywistnia się we współpracy z Carrefour – mówi Renata Gralec, Dyrektor Centrum Stary Browar.
Zakupy ułatwia szereg rozwiązań sprzyjających ekologii i niemarnowaniu żywności, które stanowią ważny element odpowiedzialności społecznej Carrefour. To m.in. strefa zero waste z towarami w obniżonych cenach, możliwość zwrotu butelek bez paragonu oraz usługa Scan & Go, pozwalająca szybko i wygodnie zapłacić za produkty bez wykładania ich na taśmę. Dla 200 pierwszych klientów, którzy zrobią zakupy z usługą Skan&Go sklep przygotował darmowe, ekologiczne torby na zakupy. Warto pamiętać również o usłudze „Zamów i odbierz”, umożliwiającej odbiór w sklepie zakupów zamówionych wcześniej on-line.
Dużym udogodnieniem dla klientów robiących codzienne zakupy w nowym markecie jest podziemny parking, którym dysponuje centrum handlowe w Stary Browar. Dla klientów Carrefour, po okazaniu paragonu ze sklepu, parking przez 4 godziny jest darmowy.
Carrefour w Polsce i na świecie
Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.
Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada około 13 000 sklepów w ponad 30 krajach. W 2020 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 78,6 miliarda euro.