Mieszkańcy kolejnych szesnastu miast, mogą składać zamówienia za pomocą aplikacji. Na początek są to dostawy z restauracji McDonald’s. Gigant branży delivery planuje kolejne inwestycje.
Rynek delivery rozwija się błyskawicznie. Nic w tym dziwnego, Polacy pokochali e-zakupy i zamówienia, które trafiają wprost w ich ręce. Glovo, obecne na polskim rynku od dwóch lat, nieustannie rozwija swoją działalność w kolejnych obszarach. By sprostać oczekiwaniom użytkowników, nie tylko uruchomili dodatkowe funkcje takie jak Glovo Prime, czyli usługi abonamentowe gwarantujące darmową dostawę oraz dostęp do ofert specjalnych, ale także poszerzają także obszar dostępności swoich usług.
16 kolejnych miast w zasięgu Glovo
Do mapy polskich miast, w których dostępne jest Glovo dołączyło właśnie szesnaście nowych miejscowości. Są nimi Zamość, Suwałki, Kędzierzyn-Koźle, Tomaszów Mazowiecki, Przemyśl, Piotrków Trybunalski, Kołobrzeg, Biała Podlaska, Stargard, Tczew, Racibórz, Krosno, Nysa, Mysłowice, Wodzisław Śląski, Puławy. Od dzisiaj ich mieszkańcy mają możliwość skorzystania z dostaw sieci restauracji McDonald’s za pomocą jednego kliknięcia. Zamówienia będą dostarczone w pełni bezpieczny sposób dzięki dostawie bezkontaktowej, w maksymalnie godzinę od momentu złożenia zamówienia.
– Polacy bardzo polubili usługi delivery. Nieustannie korzystają z nich z ogromnym entuzjazmem, oczekując bogatej oferty i dostępności usług w każdym zakątku Polski. Chcemy, by usługi Glovo dostępne były możliwie szeroko, dlatego zdecydowaliśmy się na uruchomienie aplikacji na terenie kolejnych miast. Współpraca partnerska z McDonald’s to świetny start, który pozwoli poznać mieszkańcom Glovo – mówi Tomasz Suchodolski – Expansion Manager Glovo Polska.
McDonald’s współpracuje z Glovo
Miejscy kurierzy Glovo dostarczają zakupy i zamówienia z restauracji w każdy dzień tygodnia, w tym także w niedziele niehandlowe. Zamówienie ulubionych kanapek w McDonald’s to idealny pomysł nie tylko na lunch czy przekąskę, ale także wieczór z przyjaciółmi. W aplikacji Glovo dostępne jest całe menu restauracji, w tym także pozycje sezonowe.
– Współpracujemy z najsilniejszymi markami na rynku, takimi jak firma Glovo, które są w stanie zapewnić naszym gościom najwyższe standardy realizacji naszych usług, dbając o bezpieczeństwo i higienę dostaw. Wspólnie regularnie zwiększamy zasięg usługi McDelivery, aby dotrzeć do jak największej liczby konsumentów – podsumowuje Monika Dąbrowska, Manager McDelivery Lead w McDonald’s Polska.
Glovo to pionierska aplikacja branży delivery obsługująca wiele kategorii, jedna z wiodących platform dostawczych na świecie. Została założona w Barcelonie w 2015 roku, działa na rynkach w Europie Południowej i EMEA. Aplikacja łączy użytkowników z restauracjami, sieciami spożywczymi, aptekami i sklepami detalicznymi, a także zawiera kategorię „cokolwiek”, która umożliwia użytkownikom zamawianie wszystkiego, co czego potrzebują w danym momencie.