W Olkuszu otwarty zostanie market sieci Bricomarché. Tym samym Grupa Muszkieterów powiększy swoją sieć, otwierając 174. placówkę w Polsce i 10. w województwie małopolskim.
Powierzchnia sklepu wynosi blisko 2 tys. mkw., a na zewnątrz znajdują się duży ogród o powierzchni 1054 mkw., wiata ogrodowa zajmująca 421 mkw. oraz 90 miejsc parkingowych.
Wsparcie dla polskich przedsiębiorców
W asortymencie pierwszego sklepu pod szyldem Bricomarché w Olkuszu znajdzie się blisko 40 tys. produktów z czterech głównych działów: artykuły budowlane, ogród, dekoracja oraz majsterkowanie. Do dyspozycji klientów będą również dodatkowe usługi, takie jak transport zamówionego towaru oraz serwis stolarski. Ponadto placówka będzie oferować rośliny od lokalnych dostawców.
– Już od kilkunastu lat zarządzamy dwoma supermarketami sieci Bricomarché. Sklep w Zawierciu funkcjonuje od 2004 roku, a placówkę w Miechowie otworzyliśmy około 10 lat temu. Satysfakcjonujące wyniki obu z nich utwierdziły nas w przekonaniu, że warto otworzyć kolejny. Dodatkowo dostrzegliśmy zapotrzebowanie na rynku wynikające z braku sklepu oferującego podobny asortyment w okolicy – mówi Albin Garus, który wraz z żoną Moniką prowadzi supermarket Bricomarché w Olkuszu.
– Dzięki wieloletniej współpracy z Grupą Muszkieterów wiemy, jak wiele korzyści zapewnia polskim przedsiębiorcom. Spośród nich najbardziej cenimy wsparcie w rozwoju naszego biznesu, szanse na awans w strukturach Grupy oraz otrzymane know-how. Bycie aktywnym Muszkieterem oznacza dla nas możliwość wpływania na strategiczne kierunki rozwoju Grupy oraz angażowanie się w życie lokalnych społeczności, co z powodzeniem możemy realizować – dodaje Monika Garus.
Grupa Muszkieterów w Polsce
Grupa Muszkieterów, największa sieć franczyzowa w kategorii supermarketów spożywczych i typu „dom i ogród” w Polsce, jest zrzeszeniem ponad 300 niezależnych polskich przedsiębiorców zarządzających supermarketami spożywczymi Intermarché oraz supermarketami typu „dom i ogród” Bricomarché.
W 2020 roku obroty Grupy Muszkieterów wyniosły blisko 7,8 mld złotych. Wyznaczaniem kierunków strategicznych obu sieci zajmuje się spółka ITM Polska. Muszkieterowie są obecni w 4 krajach Europy: Polsce, Francji, Belgii, Portugalii.