Gdańsk spółka odzieżowa LPP wprowadza markę Reserved do kolejnych centrów handlowego na świecie. Tym razem salon brandu ruszył w Citystars – nowoczesnym centrum handlowym w Kairze. To druga lokalizacja Reserved w Egipcie.
Jak informuje LPP we wnętrzu salonu Reserved zastosowano rozwiązania przyszłości takie jak poliftowe meble, podświetlany sufit i podesty. W sklepie klienci znajdą wszystkie kolekcje marki – damską, męską i dziecięcą.
Salon Reserved znajduje się na drugim piętrze centrum handlowego Citystars w Kairze, które jest częścią kompleksu Citystars Heliopolis o powierzchni 750 tys. mkw. W skład kompleksu wchodzi centrum handlowe, biura, apartamenty i kilka hoteli. Wartość inwestycji przekracza 1,5 mld dolarów.

LPP wejdzie na kolejny rynek
Wśród celów inwestycyjnych, na koniec bieżącego roku, spółka podtrzymuje plan otwarcia salonów w Macedonii Północnej. Tym samym oferta stacjonarna marki będzie dostępna na 26 rynkach. W tym roku firma będzie kontynuowała wzrost powierzchni z naciskiem na region CIS i rozwój mniejszych marek: Cropp, House oraz Sinsay. Biorąc pod uwagę rosnącą popularność brandów polskiej firmy w Europie – przyspieszy także rozwój w tym regionie.
LPP jest polską firmą rodzinną, jedną z najdynamiczniej rozwijających się w branży odzieżowej w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Przez 30 lat z sukcesem prowadzi działalność w Polsce i za granicą, sprzedając dziś stacjonarnie kolekcje na 25 rynkach, w tym w tak prestiżowych stolicach jak Londyn, Berlin, Tel Awiw czy Moskwa. LPP zarządza pięcioma markami modowymi: Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay. Na koniec 2020 roku spółka posiadała sieć ponad 1,8 tys. salonów sprzedaży o łącznej powierzchni 1,4 mln mkw.


