Wprowadzając kolejne udogodnienia dla klientów, sieć skróciła czas realizacji zamówienia składanego online do odbioru w wybranym sklepie. Klient, który zdecyduje się na wypełnienie koszyka zakupowego online, będzie mógł odebrać zamówienie i opłacić w sklepie już po 30 minutach.
Poprzez system Zamów i odbierz (click&collect) klienci mają możliwość zakupów w wygodny i niezależny czasowo sposób. Dodatkowo odbiór osobisty pozwala uniknąć kosztów dostawy. Załoga sklepu skompletuje zamówienie, przygotuje do odbioru przy stanowisku kasowym i poinformuje klienta w ciągu 30 minut o możliwości odbioru produktów.
Jysk reaguje na rosnącą zakupów w sieci
To klient zadecyduje kiedy chce odebrać produkty: czy od razu po 30 minutach, czy w innym dogodnym terminie. Jedynym ograniczeniem jest fakt, że zamówienie można odebrać w godzinach otwarcia sklepu, najpóźniej dzień po utworzeniu rezerwacji.
– Trend robienia zakupów w sieci jest trendem wzrostowym z wielu różnych powodów. Chcemy oszczędzić czas, mieć pewność, że wszystkie interesujące nas produkty będą dostępne w sklepie stacjonarnym, czy w dobie dzisiejszej pandemicznej rzeczywistości chcemy unikać skupisk ludzi. Jednak często ogranicza nas konieczność długiego oczekiwania na kuriera. Click&collect jest najprostszym sposobem, aby skrócić czas przebywania w sklepie oraz skrócić czas ewentualnej dostawy – mówi Sylwia Filimon, Dyrektor ds. komunikacji Jysk Polska.
W przypadku usługi click&collect klient płaci przy odbiorze. Co ma jeszcze dodatkowy atut, ponieważ widząc zamówione produkty w sklepie stacjonarnym, klient ma możliwość wymiany produktu lub rezygnacji z zakupu, przed opłaceniem zamówienia.