Popularna w Polsce czeska sieć perfumerii Notino uruchomiła flagowy salon w rodzimym Brnie. Sklep ma 850 mkw. i jest największą perfumerią tej sieci w całych Czechach.
Marka Notino powstała prawie 20 lat temu właśnie w czeskim Brnie. Obecnie sieć posiada niemal 30 salonów stacjonarnych w Europie, z czego 10 zlokalizowanych jest w Polsce.
Notino rozwija się w modelu omnichannel
Jak podkreślają przedstawiciele Notino, salony stacjonarne są ważnym elementem budowania strategii omnichannel. Dzięki nim można budować silniejsze relacje z klientami i partnerami biznesowymi.
Standardowa perfumeria Notino ma ok. 300 mkw. powierzchni. Te największe, jak nowy salon w Brnie czy flagowa perfumeria w warszawskiej Arkadii, mają kilkaset mkw. powierzchni. Klienci znajdą w nich m.in. popularne produkty światowych marek: Estée Lauder, Lancôme, Armani, Calvin Klein, Hugo Boss, Atelier Cologne czy Maison Margiela. Sklep oferuje szeroki wybór kosmetyków do makijażu, perfum, kosmetyków do pielęgnacji ciała, skóry i włosów a także zapachów do domu.
Usługa click&collect
Dzięki nowym technologiom we flagowych salonach Notino można również przeprowadzić diagnostykę skóry lub dobrać odpowiedni odcień podkładu. Ciekawym rozwiązaniem jest fragrance finder AirParfum. To opatentowane urządzenie, które pozwala odkryć głębię esencji kompozycji zapachowych, nieobciążonych alkoholem czy innymi, podrażniającymi węch akordami.
W sklepach dostępny jest również odbiór produktów zamówionych online. Obecnie odbiór e-zamówień stanowi około 20 do 30 proc. dziennego ruchu w sklepach Notino.