Mieszkańcy Gdańska, Gdyni i Sopotu mogą już robić codzienne zakupy spożywcze w nowym sklepie online. Działalność na trójmiejskim rynku rozpoczęła Barbora.pl – lider e-grocery w krajach bałtyckich, który od stycznia jest obecny w Polsce. Kurierzy sklepu dowiozą zamówienia do domów klientów jeszcze tego samego dnia.
Barbora zadebiutowała w Polsce w styczniu 2021. Pierwszym miastem, które korzysta z oferty sklepu jest Warszawa oraz tereny aglomeracji warszawskiej. Internetowe zakupy spożywcze na Barbora.pl robi tu już około 15 tys. mieszkańców. Po debiucie w stolicy kraju, Barbora wdraża następny etap rozwoju działalności w Polsce. Gdańsk, Gdynia i Sopot oraz okoliczne miejscowości – to kolejny obszar, który znalazł się w zasięgu sklepu internetowego.
– Od wejścia na polski rynek konsekwentnie wdrażamy nowe standardy codziennych zakupów spożywczych przez Internet. Wierzymy, że teraz uda nam się do nich przekonać również mieszkańców Trójmiasta i okolic, a lada moment także klientów z Łodzi. Wysoka jakość obsługi, szybka i wygodna dostawa produktów tego samego dnia oraz proklienckie podejście to wyróżniki marki Barbora – mówi Andrius Mikalauskas, CEO Barbory w Polsce i dodaje: – Coraz więcej z nas przekonuje się, że zakupy w e-sklepie oszczędzają czas i są wygodniejszym sposobem na szybkie zaopatrzenie się w produkty codziennego użytku. Praca zdalna, zakupy online, wirtualne spotkania i inne nawyki, które przyniosła pandemia, pozostaną z wieloma konsumentami także po tym kryzysie zdrowotnym. Wierzę, że dzięki naszym usługom mieszkańcy i goście Trójmiasta zyskają dodatkowy komfort i wygodę oraz więcej czasu wolnego na spotkania z rodziną czy własne hobby.
Barbora.pl: szybka i bezpieczna dostawa
Zakupy zrealizowane na Barbora.pl do godziny 17.00 są dostarczane pod wskazany adres jeszcze tego samego dnia. Dzięki temu do domów klientów trafiają świeże produkty, w tym pieczywo, ryby, mięso oraz warzywa i owoce od lokalnych dostawców. Mogą oni również rezerwować preferowane terminy dostawy oraz uzupełniać listę produktów już po zakończeniu transakcji.
Transport zakupów odbywa się specjalnie dostosowanymi do tego celu vanami, wyposażonymi w urządzenia chłodnicze i zamrażarki. Dzięki temu klienci mają pewność, że wszystkie produkty będą świeże i w nienaruszonym stanie.
Barbora działa w Polsce w oparciu o sprawdzony model biznesowy, który wpłynął na sukces firmy w krajach bałtyckich. Na Litwie, Łotwie i w Estonii marka jest największym operatorem e-handlu żywnością oraz artykułami codziennego użytku, znanym z wysokiej jakości obsługi i konkurencyjnych cen. Strategicznym partnerem Barbory i głównym dostawcą towarów w Polsce jest sieć Stokrotka, zarządzana przez Grupę Maxima.