Biedronka reklamuje kartę Moja Biedronka na Litwie i w Niemczech. Przez trzy najbliższe dni wysłannicy sieci będą zachęcać do założenia tej karty lojalnościowej w litewskich miastach: Mariampolu i Olicie. Biedronka zaprasza też do założenia karty Niemców i Litwinów przez internet. Tymczasem liczba zagranicznych użytkowników Mojej Biedronki stale się zwiększa.
Od 29 do 31 lipca na ulice Mariampolu i Olity wyjadą przyczepy mobilne reklamujące kartę Moja Biedronka, a hostessy będą rozdawać mieszkańcom tych miast balony i pomagać w założeniu karty lojalnościowej. To pierwsza taka akcja sieci Biedronka, która chce zachęcić do zakupów w jej sklepach obywateli sąsiednich krajów. Od połowy kwietnia tego roku Biedronka umożliwiła też Niemcom i Litwinom założenie Mojej Biedronki on-line. Wystarczy do tego litewski lub niemiecki numer telefonu.
Klienci z Niemiec i Litwy korzystają z karty Moja Biedronka
Biedronka przeanalizowała dane, z których wynika, że obecnie większym zainteresowaniem karta cieszy się wśród klientów z Niemiec: w ciągu ok. 60 dni z tego kraju zarejestrowano ponad 1,5 tys. numerów telefonicznych. Z Litwy: ok. 700 numerów. Obie te liczby wciąż rosną.
– Wiemy, że oferta naszych sklepów cieszy się coraz większym zainteresowaniem wśród mieszkańców sąsiednich krajów, zrobiliśmy więc krok w ich stronę. Założenie karty Moja Biedronka to wiele korzyści cenowych i dodatkowe promocje, dzięki którym zakupy w naszych sklepach będą jeszcze tańsze dla każdego, bez względu na miejsce zamieszkania – mówi Piotr Szymanowicz, starszy menedżer ds. marketingu w sieci Biedronka.
Jeronimo Martins rozwija sieć sklepów Biedronka
Jeronimo Martins Polska S.A. jest właścicielem Biedronki – największej sieci detalicznej w Polsce, mającej (na koniec I połowy 2020 r.) 3031 sklepów zlokalizowanych w ponad 1100 miejscowościach, która jest obecna na polskim rynku od 25 lat. Filarami strategii firmy są starannie wyselekcjonowane produkty najwyższej jakości, oferowane w codziennie niskich cenach. W 2019 r. Biedronka współpracowała z ponad 1000 polskich dostawców, od których pochodziło 93 proc. produktów w ofercie sieci.
Jeronimo Martins Polska S.A., zatrudniając około 70 tys. osób, jest największym prywatnym pracodawcą w Polsce i drugą co do wielkości polską firmą. Spółka jest partnerem strategicznym Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Wartość inwestycji Grupy Jeronimo Martins w Polsce od 1995 r. to ponad 14 mld zł.