Wyzwaniem nawiązującym do nowego klipu „Królowa Okazji” Kaufland zadebiutował na TikToku, otwierając się tym samym na kolejny kanał komunikacji popularny szczególnie wśród nastoletniej grupy odbiorców.
Sieć nawiązała współpracę z influencerami, których zadaniem będzie angażowanie użytkowników aplikacji poprzez różnorodne wyzwania. Na najlepszych czekają nagrody − vouchery na zakupy w sklepach Kaufland.
Kaufland debiutuje w nowym kanale social mediów
Debiut w nowym kanale społecznościowym jest kolejnym krokiem detalisty w kierunku wszechstronnej komunikacji. Do tej pory Kaufland był obecny w takich serwisach jak Facebook, YouTube, Instagram oraz LinkedIn. Pojawiając się na TikToku, sieć rozszerzyła grupę odbiorców treści przede wszystkim o nastolatków − głównych użytkowników tego kanału.
– Jak pokazują badania, TikTok jest jedną z najpopularniejszych aplikacji wśród młodzieży w kraju. Już teraz z platformy korzysta ponad 3,8 mln internautów, z czego aż 90 procent stanowią osoby w wieku 9-18 lat. Aplikacja z roku na rok zyskuje coraz większą popularność. Dzięki atrakcyjnym formom prezentowania treści daje możliwość wyrażania siebie nie tylko użytkownikom indywidualnym, ale również brandom. Jako nowoczesna marka nastawiona na otwartą i angażującą odbiorców komunikację wykorzystujemy potencjał drzemiący w mediach społecznościowych, dlatego zdecydowaliśmy się zaistnieć na TikToku. Mamy nadzieję, że w ten sposób jeszcze skuteczniej dotrzemy z naszymi komunikatami do młodszej grupy odbiorców – mówi Maja Szewczyk, dyrektor Działu Komunikacji Korporacyjnej Kaufland Polska.

Oprócz angażujących treści odnoszących się do zabawy i czerpania radości z życia tiktokowicze znajdą również nawiązania do tematów, które odgrywają w życiu nastolatków coraz większą rolę: troska o środowisko, zdrowe odżywianie, aktywny tryb życia czy idea zero waste. Konto sieci Kaufland na TikToku dostępne jest pod adresem: https://www.tiktok.com/@kauflandpolska.