Należący do EPP Park Handlowy Zakopianka powiększył ofertę mody dla dzieci wraz z otwarciem nowego salonu firmy Okaïdi. Dzięki zaangażowaniu w działania na rzecz najmłodszych i środowiska, Okaïdi wpisuje się w wartości cenione przez rodziców odwiedzających krakowskie centrum handlowe EPP.
– Moda dla dzieci to ważny segment rynku odzieżowego z perspektywą dynamicznego rozwoju w najbliższym czasie i – dzięki starannemu doborowi najemców – ma to odzwierciedlenie w ofercie naszego centrum handlowego. Rodzice kierują się indywidualnymi kryteriami kupując ubranka dla swoich pociech, dlatego ważne by zapewnić im jak największy wybór. Okaïdi to druga butikowa francuska marka w ofercie Zakopianki. Ta znana ze zrównoważonego podejścia do mody firma, ceniona przez rodziców na całym świecie, przyciągnie krakowskich klientów Zakopianki kierujących się podobnymi wartościami – mówi Jakub Ociepka, Asset Manager w EPP.
Edukacja w zakresie ochrony środowiska
Ważną misją marki Okaïdi jest edukacja dzieci w zakresie ochrony środowiska naturalnego i proaktywne działania ekologiczne. W procesie produkcji ubranek dziecięcych firma wybiera materiały w sposób odpowiedzialny, m.in. stosując bawełnę organiczną, korzystając z recyklingu plastikowych butelek jako surowca do wypełnienia kurtek lub z najnowszych technologii, które ograniczają zanieczyszczenia. Marka promuje również drugie życie ubrań, umożliwiając przekazywanie darowizn lub przetwarzając zużytą odzież, by nadać jej nowe przeznaczenie. Zasady te są zgodnie z filozofią spółki EPP, która stale wzbogaca ofertę dla klientów, wspierając poszanowanie zasad zrównoważonego rozwoju i dbając o wybór jakościowych i odpowiedzialnych społecznie marek.
W Parku Handlowym Zakopianka znajduje się 86 sklepów
Park Handlowy Zakopianka to jeden z największych obiektów usługowo-handlowych w Małopolsce. Obiekt wyróżnia korzystne położenie przy jednej z głównych dróg krajowych oraz obwodnicy Krakowa. Na park handlowy składa się główny budynek galerii handlowej, kino Cinema City, zrewitalizowany historyczny budynek z początku XX wieku oraz sklepy wielkopowierzchniowe jak Decathlon, Castorama i Carrefour. Łącznie w kompleksie znajduje się 86 sklepów popularnych marek na 26 188 mkw. powierzchni najmu oraz 2200 miejsc parkingowych.