Grupa Comperia.pl SA uruchamia marketplace płatności dla e-sklepów. Comfino integruje wszystkie opcje zapłaty za produkt lub usługę w sklepie internetowym i dopasowuje najlepsze rozwiązanie dla konkretnego użytkownika.
Comfino to rozwiązanie płatnicze dla e-commerce. Sklepy internetowe, które skorzystają z rozwiązania, zyskują dostęp do wygodnych dla kupujących form zapłaty. Obecnie to płatność odroczoną, raty (w tym 0 proc.) i kredyt. Comperia pracuje też nad uruchomieniem limitu odnawialnego.
– Konsekwentnie budujemy największy polski marketplace płatności. W jednym miejscu agregujemy wszystkie formy finansowania swoich zakupów, pomagając Polakom znaleźć szytą na miarę formę zapłaty odsuniętej w czasie. Właśnie taka usługa – a nie finansowanie z własnego portfela – jest usługą Comperii – tłumaczy Paweł Szukalski, członek zarządu Comperia.pl SA, odpowiedzialny za rozwój nowego projektu.
Comfino nie jest bramką płatniczą ani nie finansuje zakupów z własnego portfela. Dzięki wykorzystaniu sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego, fintech dopasowuje do potrzeb zakupowych użytkownika najlepsze opcje zapłaty w sklepie internetowym. Comperia.pl SA – która stworzyła Comfino – współpracuje z różnymi bankami i innymi fintechami, których finansowanie dystrybuuje. To m.in. Alior Bank, InBank, Twisto. ComperiaRaty współpracuje ponadto z BNP Paribas, Smartney i TakTo.
Konsekwencje dla e-sklepów
Dzięki Comfino polskie sklepy zyskują dostęp właściwie do pełnego wachlarza metod sfinansowania zamówienia swoich klientów.
– To wygoda, bo u nas wszystko dostają w jednym miejscu. Nie muszą już oddzielnie negocjować z firmami pożyczkowymi, a osobno z dostawcami płatności odroczonych. Nie muszą implementować kilku rozwiązań i kilkukrotnie angażować swojego działu IT. Nasze doświadczenie i algorytmy sprawiają, że każdy klient danego sklepu internetowego znajdzie rozwiązanie finansowe dla siebie – a to oznacza mniej opuszczanych koszyków w ostatniej fazie zamówienia, zwiększenie konwersji, a w konsekwencji wzrost sprzedaży. Nie zapominajmy również o większej satysfakcji klienta z zakupów w sklepie, który oferuje płatności Comfino – mówi Paweł Szukalski.
Pierwsze sklepy internetowe już korzystają z rozwiązania Comfino od Comperia.pl SA. To m.in. Kliniki.pl, na których Comfino oferuje pierwsze w Polsce raty 0 proc. za usługi medyczne.
Comfino debiutuje na rynku
Grupa Comperia.pl SA to działający od 2007 roku fintech, którego misją jest dostarczanie dopasowanych rozwiązań finansowych i ubezpieczeniowych. Od 2011 roku spółka notowana jest na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. Członek Polskiego Związku Instytucji Pożyczkowych i laureat licznych prestiżowych nagród, w tym Deloitte Technology Fast 50. W skład Grupy Comperia.pl SA wchodzi kilka serwisów i produktów, w tym Comperia.pl, ComperiaRaty, Comfino, Comperia Ubezpieczenia, Compero.pl oraz Telepolis.pl.
Comperia.pl to pierwsza polska porównywarka finansowa. Współpracuje z 30 instytucjami finansowymi, w tym 13 bankami działającymi na polskim rynku (stan na luty 2021). Obecnie spółka prowadzi liczne porównywarki finansowe – prócz flagowej Comperia.pl również eHipoteka.com i Banki.pl.
Od 2018 roku spółka rozwija ComperiaRaty.pl, która dopasowuje kredyt, pożyczkę i płatność odroczoną. Platforma łączy potencjalnych klientów usług finansowych z najlepszymi ofertami, często “szytymi na miarę”. Wszystko dzięki wykorzystaniu elementów sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego, co pozwala sprawnie analizować ponad 150 czynników i przekazać konkretnemu bankowi lub instytucji pożyczkowej zapytanie o produkt od zweryfikowanego klienta.
Comfino to rozwiązanie płatnicze dla e-commerce, uruchomione w 2021 roku. To marketplace płatności, który dopasowuje do potrzeb zakupowych użytkownika najlepsze opcje zapłaty za produkt lub usługę w sklepie internetowym: płatność odroczoną, raty czy kredyt.
O płatnościach odroczonych można przeczytać TUTAJ.