Biedronka intensywnie pracuje i otwiera kolejne placówki. Nowe sklepy powstają od Bałtyku, aż po Podkarpacie. Ostatnie dni czerwca Biedronka kończy otwarciem aż 13 placówek. Znajdują się one w województwach: małopolskim, mazowieckim, podkarpackim, pomorskim, śląskim, świętokrzyskim, lubelskim i zachodniopomorskim.
Serię otwarć rozpoczęły 29 czerwca, we wtorek Zabrze, Nowogard i Kraków. Ich mieszkańcy od wczesnych godzin porannych mogli odwiedzać nowe, zaprojektowane zgodnie z najnowszym standardem placówki. Z kolei w środę 30.06, sieć Biedronka powiększyła się aż o 10 nowych sklepów: w Tarnowskich Górach, Michałowicach, Ostrowcu Świętokrzyskim, Ustce, Jaroszowicach, Kocmyrzowie-Luborzycy, Koziegłowach, Żarkach, Haczowie, Dąbrówce-Ług.
Biedronka nie zwalnia tempa rozwoju
Największy sklep, spośród nowo otwartych, o powierzchni ponad 1100 mkw. znajduje się w Haczowie, natomiast największym parkingiem może pochwalić się sklep w Jaroszowicach, który liczy aż 100 miejsc dla zmotoryzowanych. Z kolei najwięcej kas samoobsługowych, bo aż 6 posiada sklep w Krakowie przy ul. Kniaźnina.
– Konsekwentnie trzymamy się ambitnego planu rozwoju naszej sieci na 2021 rok. W ciągu tylko ostatnich 2 dni otworzyliśmy aż 13 placówek w całej Polsce. Z miesiąca na miesiąc jesteśmy jeszcze bliżej naszych klientów – nie tylko poprzez uruchamianie nowych sklepów, ale także dlatego, że rozwijamy naszą ofertę, a przykładem mogą być warzywa i owoce pochodzące od lokalnych rolników i producentów – mówi Paweł Stolecki, dyrektor makroregionu w sieci Biedronka.
Nowoczesne i ekologiczne rozwiązania
Nowo otwierane obiekty sieci Biedronka wyposażono w rozwiązania zwiększające komfort klientów. Są przyjazne środowisku ze względu na zastosowane oświetlenie LED oraz zamykane regały chłodnicze wykorzystujące gaz CO2. Cechują się również nowym układem przestrzeni, skupiającym się na bardziej przystępnym wyeksponowaniu produktów, tak aby najważniejsze kategorie były w zasięgu wzroku klienta. Dzięki temu placówki zyskują na przestronności.
Wprowadzony został również podział stanowisk na owocowe oraz warzywne, osobno przechowywane są produkty delikatne, czyli te wymagające niższych temperatur, a także strefy promocji i ze świeżymi kwiatami. Klienci mogą zaopatrzyć się w ulubione produkty BIO i Vege w odrębnej wyspie z produktami ekologicznymi.
W sklepach w Michałowicach, Tarnowskich Górach, Żarkach, Ostrowcu Świętokrzyskim klienci będą mogli skorzystać również z lad tradycyjnych, gdzie możliwy jest zakup mięs, wędlin i serów na wagę.
Jeronimo Martins rozwija sieć sklepów Biedronka
Jeronimo Martins Polska S.A. jest właścicielem Biedronki – największej sieci detalicznej w Polsce, mającej (na koniec I połowy 2020 r.) 3031 sklepów zlokalizowanych w ponad 1100 miejscowościach, która jest obecna na polskim rynku od 25 lat. Filarami strategii firmy są starannie wyselekcjonowane produkty najwyższej jakości, oferowane w codziennie niskich cenach. W 2019 r. Biedronka współpracowała z ponad 1000 polskich dostawców, od których pochodziło 93 proc. produktów w ofercie sieci.
Jeronimo Martins Polska S.A., zatrudniając około 70 tys. osób, jest największym prywatnym pracodawcą w Polsce i drugą co do wielkości polską firmą. Spółka jest partnerem strategicznym Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Wartość inwestycji Grupy Jeronimo Martins w Polsce od 1995 r. to ponad 14 mld zł.