Frisco.pl zanotowało mocny start we Wrocławiu. Od maja sklep dostępny jest również dla mieszkańców Poznania. Niedługo planowana jest ekspansja w kolejnych dużych polskich miastach.
– Frisco, które od kilku lat jest niekwestionowanym liderem na warszawskim rynku e-grocery, przed kilkoma miesiącami udanie zadebiutowało we Wrocławiu. Na początku maja pojawiło się również w Poznaniu. Docelowo, wygodne zakupy na frisco.pl będą mogli robić mieszkańcy wszystkich dużych miast w Polsce. Rozbudowana sieć dystrybucyjna Grupy Eurocash pozwala znacząco ograniczyć koszty ekspansji Frisco w kolejnych miastach – zapowiedział Jacek Owczarek, członek zarządu Grupy Eurocash.
W ubiegłym roku sklep Frisco.pl osiągnął sprzedaż na poziomie ponad 215 mln zł. Rok wcześniej było to ponad 114 mln zł – tak wynika z danych Grupy Eurocash, które jest właścicielem e-sklepu.
Frisco.pl częścią Grupy Eurocash
Grupa Eurocash, właściciel Frisco.pl, to największa polska firma zajmująca się hurtową dystrybucją produktów FMCG. Chodzi m.in. o produkty spożywcze, chemię gospodarczą, alkohol i wyroby tytoniowe. Prowadzi wsparcie marketingowe dla niezależnych polskich przedsiębiorców prowadzących działalność detaliczną. Wspierane przez Eurocash sieci franczyzowe i partnerskie zrzeszają około 16 tysięcy niezależnych sklepów. Działają pod takimi markami jak abc, Groszek, Delikatesy Centrum, Lewiatan, Euro Sklep, Gama, Duży Ben oraz Kontigo. Grupa Eurocash rozwija również sieć własnych sklepów detalicznych. Dzięki temu jest w stanie osiągnąć odpowiedni efekt skali. To pozwala jej zapewnić konkurencyjność cenową.