Adyen, platforma płatnicza, ogłosiła partnerstwo z Less_, polskim marketplace’em dla świadomych miłośników mody. Integracja zapewni użytkownikom nowe funkcjonalności i holistyczne, bezproblemowe doświadczenie zakupowe.
Less_ jest jedną z wiodących mobilnych platform zakupowych z ponad 700 tys. aktywnych użytkowników. Firma głośno mówi o chęci zmiany sposobu robienia zakupów i zwiększaniu u konsumentów świadomości dotyczącej cyklu życia odzieży, tworząc miejsce, w którym użytkownicy mogą cieszyć się modą, uatrakcyjniając ją zdrowym minimalizmem. Przedsiębiorstwa coraz bardziej rozumieją już wagę swoich działań w odniesieniu do społeczeństwa i inspirowania zmian światopoglądowych poprzez odpowiedzialne modele biznesowe. Rozwój Less_ doskonale wpisuje się w to założenie. Stoją za tym jasne liczby – według raportu 2020 Resale Report przygotowanego przez ThredUp i GlobalData, rynek sprzedaży rzeczy z drugiej ręki, ma wzrosnąć 5-krotnie do 2024 roku, ponieważ zakupy robione w ten sposób dostarczają użytkownikom nie tylko rozrywki, ale także większej wartości.
Rośnie popularność marketplace’ów
– Powitanie Less_ jako kolejnego klienta i zaoferowanie naszego rozwiązania firmie z tak wspaniałymi wartościami, które są wysoce cenione przez dzisiejszych klientów, jest dla nas ogromną przyjemnością. Cieszymy się, że możemy wspólnie kształtować odpowiednie środowisko płatności i dalej się rozwijać, szczególnie, że wszyscy jesteśmy częścią trendu, jakim jest świadoma konsumpcja – komentuje Jakub Czerwiński, VP CEE w Adyen.
W związku z rosnącą popularnością marketplace’ów w obecnym krajobrazie zakupowym, ważne jest, aby właściciele firm oferowali klientom najbardziej komfortowe, bezproblemowe i bezpieczne doświadczenie użytkownika. Będzie ono teraz dostępne także dla użytkowników Less_ dzięki Adyen for Platforms – produktowi płatniczemu dla platform takich jak ebay, GoFoundMe czy Etsy. Rozwiązanie pozwala użytkownikom marketplace’ów cieszyć się spójnym i wygodnym procesem płatniczym w kanałach zakupowych – na stronie internetowej i w aplikacji. Oznacza to również zwiększony poziom bezpieczeństwa i zaufane opcje płatności, które zyskują ogromne znaczenie w obecnym czasie. Rozwiązanie zapewni Less_ pełną kontrolę nad doświadczeniami kupujących i sprzedających. Ponadto ułatwi zarządzanie podzielonymi płatnościami oraz transferami środków i wypłatami, wyprzedzając nowe regulacje prawne i najnowsze trendy w płatnościach.
Less_ stawia kolejny krok w budowaniu doświadczenie klienta
– Jeden z największych kamieni milowych w naszej jeszcze krótkiej historii marki Less_, stał się dziś faktem. Nasz partner technologiczny Adyen umożliwił wprowadzenie do portalu zintegrowanego modułu płatności elektronicznych, bazującego na bezpiecznym modelu Escrow. Dla użytkownika oznacza to szybką i bezpieczną transakcję z wykorzystaniem najpopularniejszych metod płatności oraz gwarancję otrzymania produktu zgodnego z opisem. W odróżnieniu od konkurencyjnych rozwiązań, użytkownicy Less_ mogą korzystać z tej opcji całkowicie za darmo, wraz z programem ochrony kupujących i sprzedawców – komentuje Mateusz Oleksiuk, CEO and Co-founder Less_.
Współpraca z Adyen jest kolejnym krokiem na drodze do stworzenia idealnego doświadczenia klienta. Będzie wspierać obecnych i przyszłych e-sprzedawców w ich podróży , a także dokładać cegiełkę do wtórnego obiegu odzieży, która ma szansę znaleźć nowe właścicielki i właścicieli. Technologia wniesiona przez Adyen przyczyni się do ukształtowania świadomej społeczności i wspierania kultury recyklingu.
Współpraca Less_ i Adyen
Adyen jest platformą płatniczą z wyboru dla wielu wiodących firm na świecie, zapewniając nowoczesną infrastrukturę end-to-end łączącą się bezpośrednio z Visa, Mastercard i preferowanymi przez konsumentów metodami płatności na całym świecie. Adyen zapewnia bezproblemowe płatności w kanałach online, mobilnych i sklepowych. Z biurami na całym świecie, Adyen obsługuje klientów takich jak Zalando, Uber, Spotify, Pyszne.pl, Flixbus i L’Oréal. Współpraca z Less_ opisana w tej informacji prasowej podkreśla ciągły rozwój Adyen z obecnymi i nowymi klientami.
Firma Less_ została założona w Polsce. To globalna platforma do sprzedaży i zakupu przedmiotów używanych. Na platformie dostępne są rzeczy jak odzież i akcesoria, zabawki, uroda i zdrowie, sprzęt sportowy, książki, elektronika oraz gry i akcesoria). 27 czerwca 2019 roku nastąpiła premiera aplikacji mobilnej Less_ w App Store i Google Play. Aktualnie platforma liczy ponad 700 tys. użytkowników i rozwija się z dnia na dzień.
Przeczytajcie także: PayU: bezprecedensowy wzrost wydatków w internecie