W przestrzeni publicznej pojawiają się w ostatnim czasie kontrowersyjne lub prowokacyjne pytania dotyczące przyszłości i roli centrów handlowych w zmieniającym się świecie. Wielu wieszczy ich koniec…
Przeglądaj: Wywiady i opinie
Budowa magazynów w mniejszych aglomeracjach wiąże się także z rozwojem organicznym lokalnych przedsiębiorców. Biznesy, które są w fazie wzrostu, potrzebują nowoczesnych, dostosowanych do ich potrzeb powierzchni…
Zgodnie z przewidywaniami, początek roku jest dla nas niezwykle pracowity. Na etapie projektowania jest nowa inwestycja w Sosnowcu oraz lokalizacje, które pozyskaliśmy po Tesco, jednocześnie trwają…
W firmie opierającej się na strategii omnichannel kluczowym aspektem jest dostępność produktu i termin jego dostarczenia do klienta, niezależnie od kanału w jakim dokonuje on zakupu.…
W zeszłym tygodniu firma GO Sport Polska, która posiada ok. 30 sklepów na naszym rynku, została wystawiona na sprzedaż. Firm od trzech lat jest własnością singapurskiej…
W cieniu pandemii, inflacji i zmian podatkowych w polskich firmach odbywa się cicha rewolucja. Myśląc o wprowadzaniu i rozwoju sprzedaży internetowej, wielu managerów zdecydowało o wbudowaniu…
Do branży nieruchomości komercyjnych trafiłam zaraz po studiach, przez zupełny przypadek. Świat nieruchomości wywarł na mnie bardzo duże wrażenie – najemcy, zarządcy, budżety, negocjacje, wielkie marki…
Automaty paczkowe są kluczowym źródłem rozwoju last mile logistics. Warto pamiętać, że to właśnie ostatnia mila stanowi ból głowy ze względu na fakt, że odpowiada za…
Świadomość kosztów jest jedną z naszych wartości. Stosujemy ją we wszystkich naszych działaniach, w tym w łańcuchu dostaw – mówi redakcji OmnichannelNews.pl Sławomir Nitek, dyrektor generalny…
New Balance Global powierzył polskiej spółce nadzór nad rozwojem marki w Czechach, na Słowacji i na Węgrzech. Będziemy odpowiedzialni za ekspansję sieci sklepów oraz wdrażanie kanału…