Okazuje się, że e-mail niezmiennie pozostaje najskuteczniejszym i najtańszym kanałem budowania i utrzymywania relacji z istniejącymi klientami – tak wynika z analizy firmy ExpertSender. E-mail sprawdza…
Przeglądaj: Raporty i badania
Ponad dwie trzecie konsumentów w Polsce czuje się bezpiecznie w sklepach stacjonarnych – tak wynika z najnowszego badania firmy Deloitte. Na tle Europy polskich konsumentów charakteryzuje…
W 2020 roku na rynek magazynowy dostarczono 2 mln mkw. nowej powierzchni. Jeszcze więcej, bo ponad 2,5 mln mkw. jest obecnie w budowie – wynika z…
Najnowsze badania konsumenckie przeprowadzone na zlecenie Cushman & Wakefield przez Inquiry potwierdzają, że klienci nie chcą rezygnować z zakupów stacjonarnych. Blisko 75 proc. badanych deklaruje, że…
Pandemia nie tylko przyspieszyła rozwój e-commerce, ale przede wszystkim przyspieszyła internetowy handel transgraniczny. Na czym zyskują polskie e-sklepy – wynika z analizy PromoTraffic i Selly. E-handel,…
Najnowszy raport e-Izby ,,Omni-commerce. Kupuję wygodnie 2021″ pokazuje prawdziwą rewolucję, jako dokonała się w segmencie e-zakupów. W Internecie kupuje już 84 proc. internautów. To kolejny rok,…
Cushman & Wakefield opublikował raport pt. „2021 Global Logistics Outlook”. Raport oprócz analizy kluczowych czynników wpływających na rozwój branży logistycznej oraz dynamiki na światowych rynkach najmu…
Według badań Kantar aż 89 proc. badanych wybiera Paczkomaty jako formę dostawy. To nadal najczęściej wybierana forma, której popularność rośnie w każdej kolejnej fali badania. Inne…
Rynki szybko rozwijające się, wśród nich Polska, odnotowują bezprecedensowy wzrost wydatków konsumenckich w internecie – wynika z najnowszego raportu PayU o e-handlu na świecie. Uroda i…
Jednym z głównych wyzwań pandemii jest niepewność gospodarcza. Dlatego operatorzy logistyczni, a także firmy handlowe i produkcyjne ostrożnie podchodzą do wydawania znacznych kwot na inwestycje. Planuje…