Ponad 13% Polaków woli kupić podrobiony towar niż używany oryginał. Niemal trzy razy więcej osób wybiera odwrotnie – wynika z badania UCE Research. Natomiast blisko co…
Przeglądaj: Raporty i badania
Rynek magazynowy był rozgrzany do czerwoności już rok temu, ale nadal nabiera barw. W pierwszej połowie 2021 roku popyt na magazyny wyniósł 3,3 mln mkw., czyli…
W nieruchomości komercyjne w Europie w pierwszym półroczu 2021 roku zainwestowano 125,6 mld euro, czyli o 9 proc. mniej niż rok wcześniej. W Polsce również widoczne…
Do końca roku przybędzie 200 tys. mkw. powierzchni handlowej. Większość to małe obiekty – tak wynika z raportu CBRE. Po pandemicznych zawirowaniach odwiedzalność obiektów handlowych rośnie,…
Wolumen transakcji inwestycyjnych na koniec pierwszego półrocza wyniósł 3,7 mld euro i był o prawie 25 proc. niższy niż w analogicznym okresie w roku 2020 -…
Nowe dane DS Smith wskazują narodziny nowego typu konsumenta tzw. fushion shopper, czyli osoby łączącej zakupy w kilku kanałach: zarówno w sklepie stacjonarnym, internetowym i metodą…
Globalny rynek e-commerce w ostatnim czasie stał się prawdziwą potęgą. Jak podaje Statista w tym roku aż 2,14 miliarda osób będzie kupować online, a globalny przychód…
Sprzedaż e-commerce w Europie w latach 2020-2025 wzrośnie o 298 mld dolarów. To wygeneruje zapotrzebowanie na dodatkowe ok. 28 mln mkw. powierzchni logistycznej – wynika z…
Epidemia sprzyja digitalizacji. Przynajmniej raz w tygodniu online jest niemal trzy czwarte dorosłych Polaków (73 proc.), czyli o 5 punktów procentowych więcej niż przed rokiem -…
Rosnąca liczba szczepień pozwala sektorowi handlowemu złapać oddech, a do działających z limitami sklepów stacjonarnych wracają klienci. Według prognoz JLL, w 2021 r. całkowita nowa podaż…