Mocna ekspansja sieci ekonomicznych i pojawienie się na polskim rynku e-commerce konceptu „dark stores” to tylko niektóre z wiodących trendów w I połowie 2021 r., w…
Przeglądaj: Raporty i badania
W drugim kwartale br. roku deweloperzy ukończyli 411 000 mkw. w ramach 26 projektów, a całkowite zasoby powierzchni magazynowej w Polsce przekroczyły 21,9 mln mkw. -…
Jak wynika z ostatniego raportu międzynarodowej firmy doradczej Colliers, w I połowie 2021 roku wartość transakcji dokonanych w Europie Środkowo-Wschodniej wyniosła 4,9 miliarda euro, o ok.…
Pandemia wpłynęła na sposób, w jaki Polacy realizują zakupy spożywcze. Połowa przyznaje, że pod wpływem pandemii robi większe zakupy za jednym razem, a 36 proc. wybiera…
Dla prawie 16 mln Polaków najbliższy punkt odbioru paczki znajduje się w odległości ponad 10 minut pieszo. Same tylko paczkomaty InPost są wciąż poza zasięgiem 20…
Polski rynek powierzchni magazynowych w pierwszej połowie 2021 r. stymulował silny popyt na poziomie 3,3 mln mkw., gdzie jak w poprzednich kwartałach najwięcej transakcji zawarli najemcy e-commerce i…
W sklepach internetowych z akcesoriami dla domu i ogrodu oraz artykułami dla dzieci najczęściej na zakup decydują się konsumenci, którzy do sklepu trafili bezpośrednio po wpisaniu…
Liderzy firm prywatnych wskazują, że mijający kryzys wywołany pandemią miał największy wpływ na przyspieszenie transformacji cyfrowej w ich organizacjach. W badaniu przeprowadzonym przez firmę doradczą Deloitte…
W świecie szybko rozwijającego się handlu elektronicznego narzędzi, które pozwalają motywować klientów do zakupów, jest bardzo dużo. Jednym z nich są kody rabatowe, stanowiące zwykle element…
Jak wynika z raportu firmy technologicznej Proxi.cloud oraz UCE Research, w drugim kwartale br. Biedronka odpowiadała za niecałe 64 proc. wszystkich wizyt w dyskontach spożywczych. Jednak…