Obecnie aż 55% osób chciałoby robić zakupy w niedzielę, w tym co trzecia jest zdecydowanie za tym pomysłem – wynika z badania zleconego przez CBRE. W…
Przeglądaj: Raporty i badania
Branża e-commerce stoi w obliczu ogromnych zmian – takie wnioski płyną z globalnego raportu firmy PayPal. Raport Globalna branża e-commerce w obliczu ogromnych zmian przygotowany przez…
Sektor gastronomiczny powinien zmierzyć się z nowymi oczekiwaniami klientów, jakie wyewoluowały w trakcie pandemii. Konsumenci w Polsce i na świecie zapewniają, że nawet po zakończeniu kryzysu…
Z ostatnich danych GUS wynika, że po pandemicznych spadkach zatrudnienie w firmach szybko rośnie. Potwierdzają to plany rekrutacyjne przedsiębiorstw logistycznych, gdzie 62 proc. zamierza zwiększać liczebność…
Co jest najważniejsze dla odwiedzających centra handlowe po pandemii? Według wyników najnowszego badania konsumenckiego przeprowadzonego na zlecenie Cushman & Wakefield nadrzędne dla klientów odwiedzających centra handlowe…
Z końcem kwietnia, po pół roku zamknięcia, rząd podjął decyzję o częściowym zniesieniu obostrzeń dla gastronomii. Od 15 maja zaczęły działać ogródki a 28 maja nastąpiło…
Pandemia zmieniła branżę e-commerce, ale nie wpłynęła diametralnie na rynek reklamy online. Sklepy internetowe obecnie inwestują głównie w działania reklamowe w wyszukiwarkach i content marketing. A…
Gdy centra handlowe świeciły pustkami, w internecie zrobiło się tłoczno. Dla kilku milionów Polaków zakupy online stały się całkiem nowym doświadczeniem. Kolejni coraz chętniej wybierają zakupy…
Branża FMCG w 2020 roku w Polsce warta była prawie 200 mld złotych. Lwią część z tej kwoty Polacy wydają w sklepach marek, których komunikację na…
Okazuje się, że e-mail niezmiennie pozostaje najskuteczniejszym i najtańszym kanałem budowania i utrzymywania relacji z istniejącymi klientami – tak wynika z analizy firmy ExpertSender. E-mail sprawdza…