W 2024 roku Maxi Zoo otworzyło 27 nowych sklepów. Plany na ten rok zakładają otwarcie kolejnych 25 punktów.
– Z optymizmem patrzymy na rok 2025. Planujemy otworzyć co najmniej 25 nowych sklepów, umacniając naszą pozycję na rynku i zagęszczając sieć Maxi Zoo – zapowiada Grzegorz Kaprzyk, Dyrektor ds. Rozwoju w Maxi Zoo. – Naszym priorytetem są duże parki handlowe z mocnym operatorem spożywczym oraz różnorodnym miksem najemców, m.in. z branży fashion, elektroniki, dyskontów, health & beauty czy DIY. Z naszego doświadczenia wynika, że sprawdzają się również sklepy w galeriach handlowych – kluczowe jest dla nas znalezienie miejsc o największym ruchu klientów i powierzchni wynoszącej 400–450 mkw. – wyjaśnia.
W zeszłym roku 80 proc. otwarć miało miejsce w nowo budowanych projektach handlowych, co wymagało intensywnych działań, szczególnie w IV kwartale. Ten rok zapowiada się pod tym względem podobnie.

Międzynarodowa ekspansja Maxi Zoo
Maxi Zoo weszło na polski rynek w 2012 roku i od tego momentu jest najprężniej rozwijającą się siecią sklepów dla zwierząt w naszym kraju. Aktualnie spółka posiada ponad 140 sklepy w większych i mniejszych miastach w Polsce. W 2019 roku sieć rozpoczęła sprzedaż online i otworzyła sklep – www.maxizoo.pl.
W 2022 roku sieć uruchomiła własną aplikację dla Klientów, z programem Friends oraz specjalnymi ofertami, a w listopadzie 2024 roku usługę Click&Collect we wszystkich sklepach na terenie kraju. Maxi Zoo jest częścią Grupy Fressnapf, która działa w 14 krajach europejskich, głównie pod szyldem Maxi Zoo.