Spółka Levi Strauss & Co. ogłosiła wyniki finansowe za IV kwartał ubiegłego roku finansowego, w tym za okres świąteczny. Przychody netto wyniosły w tym okresie 1,8 mld USD, co stanowi wzrost o 12 proc., a marża brutto wyniosła 1,1 mld USD, czyli 61,3 proc. przychodów netto. To rekordowa marża brutto osiągnięta przez Levi Strauss & Co.
– W IV kwartale osiągnęliśmy mocne wyniki. To dobry prognostyk na 2025 rok. W kolejnych kwartałach zamierzamy skoncentrować się na dalszym wzmacnianiu naszej głównej marki Levi’s – powiedziała Michelle Gass, prezes i dyrektor generalny. – Nasze wyniki są bezpośrednim wynikiem pracy, którą wykonaliśmy, aby przekształcić firmę w najlepszego w swojej klasie gracza wielokanałowego. Mamy solidny plan na nadchodzący rok, wspierany przez solidną linię produktów, kontynuację naszej kampanii marketingowej z Beyoncé i dalszą ekspansję detaliczną – dodaje.
Globalna marka Levi’s
Marka Levi’s jest jednym z najbardziej znanych producentów odzieży denimowej na świecie. To uosobienie amerykańskiego stylu – klasycznego i swobodnego. Od czasu ich wynalezienia przez Levi Straussa w 1873 roku, dżinsy Levi’s stały się najbardziej rozpoznawalnymi spodniami na świecie. Wybór odzieży denimowej i akcesoriów tej marki dostępny jest w ok. 120 krajach. W Polsce firma posiada sieć ok. 25 sklepów.