W ubiegłym roku Cukiernie Sowa powiększyły się o 4 nowe sklepy firmowe (Auchan Gdańsk, Bonarka Kraków, M1 Kraków, N Park Niemcz), 4 nowe sklepy franczyzowe (Galeria Starówka Leszno, Galeria Emka Koszalin, San Park Piaseczno, Vendo Park Szczecin). Dodatkowo sieć przeprowadziła 1 remodeling sklepu firmowego (Auchan Bydgoszcz Fordon) oraz 3 remodelingi sklepów franczyzowych (Szperk Gdynia, Leroy Merlin Gdynia, Port Łódź)
– Na początku roku sieć uruchomiła kolejny lokal – tym razem w Centrum Handlowym Marino we Wrocławiu. To już 9. lokalizacja naszej marki w tym pięknym mieście. Doskonale łączymy tu działalność w modelu sklepów własnych, jak i franczyzowych – poinformował Michał Sowa, Członek zarządu w Cukiernia Sowa. – Już niebawem kolejne lokalizacje, nad którymi intensywnie pracujemy, w drodze do osiągnięcia strategicznego celu minimum 180 punktów w sieci Cukiernia Sowa w 2026 roku – dodał.
Cukierni Sowa na ścieżce rozwoju
Cukiernia Sowa to rodzinne przedsiębiorstwo, którego tradycja sięga 1946 roku. Jej historia rozpoczęła się w Bydgoszczy od pieczywa, ale dość szybko w ofercie pojawiły się także słodkie wyroby, które stały się wizytówką zakładu.
Z czasem zostały docenione nie tylko przez bydgoszczan, ale też mieszkańców całej Polski. Obecnie Cukiernia Sowa to ponad 170 lokali, w tym 45 punktów własnych i pozostałe prowadzone przez franczyzobiorców.