W 2024 roku Rituals osiągnął rekordowy obrót w wysokości 2,1 miliarda euro. Oznacza to wzrost o 21 proc.. W tym roku firma planuje otworzyć dodatkowe 243 sklepy.
W 2024 roku Rituals otworzył 241 sklepów na całym świecie, w tym pierwszą lokalizację w Japonii i nowe punkty sprzedaży na rynkach wschodzących, takich jak Chiny, Malezja, Singapur i Tajlandia. Dodatkowo otwarte zostały trzy lokalizacje konceptu „Mind Oasis”.
Plany na 2025 rok
W tym roku holenderska marka planuje otworzyć 243 sklepy, przede wszystkim w Azji. Zamierza także kontynuować sukces na rynku europejskim w każdym z segmentów, w których jest obecna: handlu detalicznego, online, podróży czy hurtowego.
Rituals nie opublikował jeszcze danych dotyczących zysku netto za 2024 r.. Rok wcześniej wyniósł on 183,5 mln euro.
Międzynarodowy rozwój marki Rituals
Rituals, założona w 2000 roku w Amsterdamie, stała się międzynarodowym liderem w branży, obecnym w ponad 36 krajach, w tym w takich metropoliach jak Londyn, Paryż, Hongkong czy Nowy Jork. Marka posiada ponad 1185 sklepów na całym świecie, 4200 punktów shop-in-shop, a także 5 obiektów spa oraz pionierskie Mind Oasis – pierwsze tego typu w świecie.
Firma koncentruje się na produktach, których składy w ponad 90 proc. pochodzą z natury, oraz na opakowaniach, które nadają się do recyklingu lub ponownego napełniania. Co więcej, Rituals aktywnie wspiera trzy fundacje, angażując się w działania na rzecz poprawy jakości życia. Marka pragnie być liderem wśród luksusowych marek, udowadniając, że piękno, zdrowie i zrównoważony rozwój mogą iść w parze.