Kamalion, hiszpańska firma akcesoriów technologicznych, nie zwalnia tempa ekspansji w Polsce. Od początku 2025 roku marka powiększyła się o dwie nowe lokalizacje, w Galerii Sanowa w Przemysłu i centrum handlowym Nowa Stacja w Pruszkowie. Obecnie na terenie kraju działa 25 sklepów pod szyldem Kamalion.
Właścicielem marki Kamalion jest Grupa La Casa De Las Carcasas, która posiada ponad 800 sklepów stacjonarnych w 10 krajach Europy i Ameryki Południowej. W Polsce firma Kamalion w ciągu ostatnich 12 miesięcy zrobiła ogromny krok naprzód – otworzyła 23 sklepy, docierając do nowych miast i klientów. Jak zapowiadają przedstawiciele Kamalion rok 2025 zapowiada się ekscytująco, gdyż marka planuje dalszy rozwój i nowe lokalizacje.
Nowe sklepy nie tylko w dużych miastach
– Naszym celem jest dostarczanie wysokiej jakości produktów jak najszerszemu gronu klientów oraz konsekwentne budowanie rozpoznawalności i świadomości marki wśród polskich konsumentów – mówi Łukasz Kurzawa, Prezes Zarządu Kamalion w Polsce. – Na ekspansję patrzymy wielotorowo – interesują nas zarówno klasyczne, jak i bardziej innowacyjne lokalizacje, które w nadchodzących miesiącach mogą zaskoczyć niejednego znawcę branży.
Kamalion nie ogranicza się tylko do największych miast – na mapie rozwoju znajdują się również mniejsze miejscowości, co pozwoli dotrzeć do jeszcze większej liczby klientów. Firma rozważa również obecność w centrach outletowych oraz rozwój sieci stoisk – jednym z nich jest kiosk Kamalion w Zakopanem, w Centrum Krupówki 40.
Historia powstania marki
La Casa de las Carcasas to dynamiczna hiszpańska marka, która specjalizuje się w sprzedaży stylowych i funkcjonalnych akcesoriów do telefonów komórkowych i innych urządzeń elektronicznych. Firma szybko zdobyła popularność, łącząc praktyczność z modnym designem, oferując szeroką gamę produktów dostosowanych do indywidualnych potrzeb klientów.
Jej historia sięga 2012 roku, kiedy to Ismael Villalobos De Matías założył firmę w Jaraíz de la Vera. Obecnie jej główna siedziba znajduje się w Madrycie, a Grupa La Casa De Las Carcasas działa już w 10 krajach, prowadząc blisko 800 sklepów. Najwięcej z nich znajduje się w Hiszpanii, ale marka obecna jest również w Portugalii, Włoszech, Francji, Meksyku, Polsce, Rumunii, Chile, Kolumbii oraz Czechach.